Als Jurre en Elaine de uitnodigingen hadden gemaakt hebben ze het in een leuke envelop gestopt. Morgen zouden ze het uitdelen, Jurre fietste naar huis "Chantal" riep Jurre "Wil je me helpen?" vroeg Jurre "Ja, wat is er?" en Chantal kwam aangelopen. "Kijk als Cynthia wel gelijk had, hoe kan ik het dan ooit weer goed maken? ik heb haar dan vals beschuldigd." zei Jurre. Maar Jurre wist het nogsteeds niet, hij is helemaal niks opgeschoten. Kevin verzint dit toch niet zomaar? maar hij denkt ook niet dat Cynthia wat wilt met Kevin, dus wie moest hij geloven? Toen Jurre weer een smsje kreeg van Cynthia smste hij meteen terug:" Ik wil praten, als Cynthia snel terug smst vertelde ze dat ze nu naar hem toe zou komen. Chantal was net weggegaan dus hij was alleen thuis, ze hadden alle rust. Cynthia was eral snel, toen ze naar binnen liep begon ze al meteen met praten, "Alsjeblieft Jurre, ik wil dat dit ophoud" Kon dat maar, " zei Jurre verdrietig. "Het kan ook Jurre, als je me gelooft! Kevin liegt, hij is jaloers op je omdat hij verliefd op me is en dan gaat hij dit soort streken uithalen." "Flikker" riep Jurre hard en hij stond op. "Geloof me alsjeblieft" en de tranen sprongen in d'r ogen. "Alsjeblieft Jurre!" en de tranen van Cynthia liepen over d'r wangen. Toen Jurre het zag liep hij naar haar toe en gaf haar een knuffel, zo bleven ze even staan, "Het komt goed" zei Jurre zacht, "Ik geloof je" Cyntiha keek op en gaf hem een kusje. " Afstanden maken geen relaties kapot, maar twijfels wel en dat wil ik niet !" zei Jurre.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen