we kwamen aan bij het kantoor van de directeur.
ik liep naar binnen en zag de jongens van TH zitten.
ik bleef maar staan want er waren geen stoelen meer over.
en voor ik het wist begon de directeur : amy jij zorgt voor veel problemen op deze school vaak te laat, je maakt geen huiswerk heb vaak een grote mond en ga zo maar verder. ik wil ondertussen wel eens weten hoe het komt.
amy: pfff het valt best mee toch ik doe me best..directeur: valt wel mee je ben zowat iedere dag te laat..
ik zie er maar niets op het was toch zijn woord tegen het mijne.
daarom ga we je van school af halen en ga je met de jongens van TH mee op tour en ga je daar je studie afmaken zo kan je ook nooit te laar zijn en kom je ook niet onder je huiswerk door zei de directeur in een keer.
ik schrok me kapot en scheeuwde : ik ga echt niet mee!!! wat wil je doen me dwingen echt niet.
en stormde het kantoor uit. wat dacht hij wel me zomaar dwingen om het hun mee te gaan.. jaa bye bye not gonna happen.

Tom Pov.
ik snap wel dat ze geschrokken was door wat die man zei. maar toch was het zo erg om mee te gaan.
directeur: neem het amy niet kwalijk ze heeft het niet echt makelijk. haar familie heeft haar in de steek gelaten en ze zit daar meer dwars mee dan ze zelf wil toegeven.
geen wonder dat ze dan zo boos is.
ik stond op en liep naar buiten en daar zag ik haaar zitten met toch wel tranen in haar ogen.


Amy Pov
ik merkte dat iemand naast me ging zitten. maar ik trok me er niks van aan.
ineens hoorde ik gaat het wel.
ik keek nu toch maar wel om en zag tom zitten hij lachte naar me en vroeg nog eens . gaat het wel?
gaat wel ik schrok gewoon enorm zei ik dan maar.
tom knikte en zei dat hij dat wel begrijpte.
ik stong en zei tegen hem: ik ga maar weereens terug voor dat ik echt problemen heb.
tom lachte en liep mee

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen