Foto bij 32

Ik ging neerliggen in de zetel en Niall boog zich over me heen. Hij deed het verband eraf en de pleister ook. "Het ziet er niet zo erg uit." zei hij. Hij gaf een kusje naast de wonde en ontsmette het wat.
Als hij klaar was ging ik in de zetel neerzitten. De bel ging. "Ik doe wel open." zei Harry. Harry kwam terug met Liam achter hem. "Hi, kleine meid gaat het?" vroeg hij aan mij. Ik knikte dat het wel ging en gaf hem een zwak lachje. "Dat was niet overtuigend." zei Liam en begon gekke bekken te trekken.
"Stop!" riep ik tussen mijn slappe lach heen. "Dat zie ik liever." zei Liam en gaf me een knuffel. Niet veel later kwamen Zayn, Louis en Jessica ook. "Conor zit in de gavangenis." zei Zayn. "Dat is goed, maar ik wil niet meer over hem praten." zei ik. "Ik ga wat rusten." zei ik en ging naar boven.
"We moeten haar verjaardagsfeestje nog organiseren en het is overmorgen al." zei Louis. "Ja ze word wel 16 hé." zei Jessica. "Ik heb al een locatie, maar er is nog geen taart besteld." zei Niall. "Ik heb wel een idee voor een taart ,laat dat maar aan mij over." zei Harry.
"Ik heb nog versiering thuis van mijn 16 verjaardag, en heel veel ballonen." zei Jess. "Fantastisch." zei Niall. "Ze weet er toch nog niks van hé?" vroeg Liam. "Natuurlijk niet, ik zeg gewoon dat ik haar meeneem uit eten en voer haar dan naar het feest. Maar jullie mogen ook een hele dag geen gelukkige verjaardag sturen, ok?" zei Niall. "Begrepen." zeiden de anderen.
"Ik nodig onze famillie uit en ook die van jullie, ik wil iedereen erbij om mijn kleine zus wat blij te maken." zei Harry. "Inorde maak nu een lijst wie er moet komen." zei Niall.
Harry nam papier en een stylo en begon te schrijven. "En de muziek?" vroeg Louis. Zayn gaf hem een stamp en Louis keek Zayn aan. "DJ Malik is in tha house." zei Zayn. Iedereen begon te lachen.
Ik werd wakker en ging naar beneden. "Snel ze is daar." zei Zayn. Niall stak snel de tv aan en zette het op voetbal. Ik kwam beneden en iedereen begon te juichen omdat er juist een goal werd gemaakt.
"Hoe heb jij het uitgehouden met deze voetbal freaks." zei ik tegen Jessica en gaf haar een knipoog. "Dat gaat wel." zei ze en glimlachte. "Ik heb honger." zei Niall. "Jij hebt altijd honger." antwoorde Liam.
"Ik heb nog veel spaghettie, ik zal het opwarmen dan kunnen we allemaal samen eten." zei ik en verdween naar de keuken. Terwijl het aan het opwarmen was, dacht ik na over alles wat er gebeurt was. Ik bedacht me dat ik nog examens moest maken.
"Ik ga stoppen met school." fluisterde ik tegen mezelf. Het eten was klaar en we aten allemaal gezellig samen.
Achter het eten vertrok iedereen. "Ik kom morgen langs met mama en papa." zei Harry. "Ok tot morgen." zei ik en gaf hem nog een laatste knuffel.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen