ik kwam aan op school en zoals gewoonlijk was ik telaat.
ik liep naar binnen hopend dat geen leraar me zou zien. anders wist ik wel weer hoelaat het was.
namelijk straf! en daar had ik geen behoefde aan.
en gelukkig werd ik door niemand gezien. ik kwam aan bij me lokaal en liep naar binnen de leraar was net bezig met die bitch van een lisa.
ik ging op me plaats zitten en begon aan me werk en deed of er niks aan de hand was.
trriinnnggg.. eindelijk pauze.. de leraar was het niet eens opgevallen dat ik telaat was. wat een sukkel
ik ging naar me eigen plaatsje.. en ging zitten ik nam me koekjes uit me tas en at ervan maar na 1 koekje had ik er al genoeg van en gooide ze weg.
ik pakte me sigaretten en stak een sigaret op.. beter dacht ik bij mezelf..
ik hoorde in een keer gescheeuw en draaide me hoofd om en zag 4 jongens die iedereen onder tussen wel herkende namelijk tokio hotel.
mij deed het niet zoveel.
op een gegeven moment liet iedereen de jongens met rust ik zag ze praten met de directeur en daarna weg lopen.
ik zocht er niet veel achter en liet het dus voor wat het is.
de bel ging weer en ging naar me volgende les.. namelijk duits..

dat was eigenlijk niet zo erg .. die leraar letten namelijk totaal niet op en zo konden we eigenlijk gewoon ons ding doen.
ik zat in de les een beetje te tekenen.. ik kon er niet veel van maar het was beter dan huiswerk.
opeens klopte iemand op de deur en kwam de directeur binnen lopen en vroeg aan me leraar of ik mee wilde lopen..
ik dacht shit.. betrapt ..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen