Foto bij Lily Rose

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=uwKu0fs74kUNrM&tbnid=nX2wLramqQgz_M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fallehondenrassen.webklik.nl%2Fpage%2Ffci-rasgroep-5&ei=WMVhUfOoBuXb0QWi-4CABg&bvm=bv.44770516,d.d2k&psig=AFQjCNGgYhNwY2SKoVnXACLW-KrszmWMcQ&ust=1365448400901110
angel

Het is nu ongeveer een week later en het gaat steeds beter met me. Ik heb mama een plekje in mijn hard gegeven en weet dat ze het nu beter heeft. Van mijn vader heb ik niks meer gehoord. Gister is er een doos bezorgt met de laatste spullen die ik daar nog had liggen. Het is dus duidelijk hij wil niks meer met me te maken hebben. Ook ga ik morgen op bezoek bij mijn oma en tante. Ik moet weten wat er allemaal gebeurd is. Waarom mijn ouders ruzie kregen en mijn vader eigenlijk nooit meer bij hen kwam. Hij heeft zich van de familie afgesloten al jaren geleden alleen ik en mijn moeder hadden nog contact met ze maar zins de begrafenis heeft hij hen laten gaan. Ik wil antwoorden.
Langzaam stop ik mijn laatste kleren in mijn koffer. Ik zal een weekje bij tante Patricia gaan wonen. De jongens hebben het druk met hun nieuwe album dus ze zijn bijna elke dag in de studio. Ze maakten zich zorgen om me dus heeft Zayn zijn moeder gebeld om te vragen of ik daar niet kon blijven. Angel houd me in de gaten vanaf het bed. Ze heeft me deze week bijna nog niet alleen gelaten. Ook heeft Louis een uur lang tegen haar aan lopen praten dat ze me geen moment alleen mag laten en volgens mij heeft ze het ook echt begrepen. Ik kijk mijn kamer nog even rond om te kijken of ik alles heb. Daarna sluit ik mijn koffer en rits hem met moeite dicht. Daarna sleep ik hem met moeite mijn kamer uit de trap af en zet hem in de hal.
Ik loop wat doelloos door het huis en kom uiteindelijk uit in de keuken. Ik pak wat te drinken en geef Angel een koekje en loop dan maar richting de muziek kamer en pak mijn gitaar. Langzaam zak ik via de muur naar beneden en kijk even door het grootte raam. Daarna begin ik te spelen. Ik sluit mijn ogen en zing zachtjes mee.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=vAP5kakbcQg

ik open even mijn ogen en zie Angel vanaf de bank in de vensterbank naar me kijken ik grinnik even en sluit mijn ogen weer. Ik denk even na en begin dan met het spelen van Lego house. Ik vind Ed Sheeran echt geweldig hij kan zo goed zingen.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4TnJF8osk5Y

na nog een tijdje op mijn gitaar gespeeld te hebben besluit ik om maar even naar buiten te gaan. Vandaag is 1 van de weinige dagen dat het niet regent in London. Angel loopt trouw achter me aan de hal weer in en wacht op me bij de deur terwijl ik mijn jas aantrek en haar riempje pak. Lachend kijk ik even naar het riempje. Ik liep een keer met Harry door de stad toen we langs een dieren zaak liepen. Hij trok me meteen naar binnen en begon enthousiast een halsbandje voor angel uit te zoeken. Uiteindelijk werd het deze. Daarna wilde hij meteen naar huis om het bij Angel om te doen.

http://www.hondenhalsband.nl/images/Hondenhalsband_Coco_1432_Roze.jpg

snel doe ik haar riempje om en stap naar buiten. Vrolijk mee zingent met de liedjes op mijn mobiel loop ik door de straten van Londen. Ik stop uiteindelijk in het park en ga lekker op een bankje in het zonnetje zitten. Angel is druk achter de andere honden aan het rennen. Ik grinnik even als ik er naar kijk. Angel is zo klein vergeleken met de andere honden. Na een tijdje word mijn rust verstoord door mijn telefoon. Zonder te kijken neem ik op. ´hello?´ ik hoor Louis aan de andere kant van de lijn hyperactief gillen en iets schreeuwen naar de andere jongens. Meteen daarna hoor ik 5 stemmen door elkaar heen roepen waar ik ben en of alles goed gaat. Ik grinnik even en vertel ze dan dat ik nu naar huis kom en dat alles goed is. Ze zuchten allemaal opgelucht en Louis en ik zeggen gedag. Grinnikent roep ik Angel en maak haar riempje weer vast. Vrolijk loop ik weer dezelfde weg naar huis. Niet wetend wat me daar te wachten staat als ik thuis kom.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen