Cynthia heeft wel 100 smsjes gestuurd maar Jurre smst niet terug. Hij moet alles even vergeten, alle problemen aan de kant zetten. Jurre belt Elaine "Hee, kom je vanavond mee uitnodigingen maken voor de beatchparty?" vraagt Jurre "Natuurlijk, gezellig" "tot straks" en Jurre hangt op. Jurre heeft het verhaal van hem en Cynthia aan Chantal verteld, zij vind dat Jurre met Cynthia moet praten, en moet luisteren van ze te vertellen heeft. Maar Jurre wist het niet meer, straks maakt hij het erger, hij word heel onzeker door dit gedoe. Het was bijna half 7, dus Jurre ging zo maar richting Elaine. Hij had niet zo heel veel zin maar hij had afleiding nodig. Als Jurre naar Elaine fietst, Ziet hij Kevin en Sam lopen, ze roepen wat maar hij hoort het niet. Sukkels denkt Jurre. Dit was echt het laatste wat hij van Kevin had verwacht, en van Sam al helemaal, hij is een meeloper. Maarja van hun wilt hij nu niks meer te maken hebben. Als Jurre bij Elaine is pakt ze een zak chips en wat cola. "Wat was dat eigenlijk vandaag tussen Kevin en Cynthia? weet jij daar iets van?" vroeg Elaine. "Wat was er dan?" vroeg Jurre verbaasd, "Cynthia vroeg eerst aan Kevin wat hij tegen jou had gezecht, en toen werd Cynthia heel boos op hem en toen zei Cynthia iets van:" ik vind Jurre leuk, jou niet ! dat heb ik mee gekregen van het verhaal" vertelde Elaine. "Is dat echt zo?" vroeg Jurre, Elaine knikte. Nog geen vijf minuten later kreeg Jurre een smsje :" Ik mis je mooie lach, ik mis je mooie ogen, ik mis je knuffels, ik mis jou!" Jurre dacht goed na, zou Cynthia toch gelijk hebben?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen