05.
''Megan. Megan, wakker worden. We zijn er. We zijn in Australië!'' hoor ik iemand roepen, en langzaam open ik mijn ogen. Het vliegtuig is al leeg, en alleen mijn moeder staat er nog met onze tassen. Meteen ben ik klaarwakker. ''Ben ik in slaap gevallen? Zijn we er al? Laten we gaan dan!'' roep ik, en meteen spring ik op. Mijn moeder loop grinnikend achter me aan. Ongeduldig wacht ik op mijn bagage, en als we eindelijk alles bij elkaar hebben lopen we naar de uitgang. ''Ik heb voor de hele vakantie een auto gehuurd, dat is wel handig dacht ik.'' zegt mijn moeder als we op een grote parkeerplaats terecht komen. Na een tijdje zoeken vinden we de kleine rode auto, en laden we de spullen in. Als we instappen en wegrijden merk ik pas dat ik nog best wel moe ben. Mijn moeder merkt het. ''Ga nog maar even slapen hoor, het duurt nog wel even tot we er zijn.'' zegt ze, en dankbaar sluit ik mijn ogen. Als ik na een uurtje weer wakker word, zijn we nog steeds aan het rijden. ''Mooi, je bent wakker. We kunnen er elk moment zijn.'' zegt mijn moeder, en enthousiast kijk ik naar buiten. Het weer is heerlijk, de zon schijnt, en het is lekker warm. Veel beter dan de koude regenachtige dagen in Nederland. We rijden een straat in, en staan stil voor een prachtig groot huis, en mijn mond valt open. ''Dit is ongelooflijk, is dit serieus het huis waar we verblijven?'' vraag ik half in shock. ''Zeker wel, vind je het wat?'' knipoogt mijn moeder. ''Of ik het wat vind, het is geweldig!'' roep ik blij uit. Meteen halen we de spullen uit de auto, en brengen het naar binnen. Ik besluit het hele huis even te onderzoeken. Eerst kom ik bij een grote mooie keuken. Buiten staat een geweldig groot zwembad, en mijn kamer is super! Ik heb zelfs mijn eigen badkamer! Ook mijn moeder is erg tevreden, ook al had ze het natuurlijk al op foto's gezien. Ik pak mijn telefoon, en zie dat het nog maar zeven uur s'avonds is, en ik ben echt doodmoe. Ook mijn moeder ziet eruit alsof ze elk moment in slaap kan vallen. ''Laten we maar gaan slapen, het was een drukke dag.'' zegt ze. Ik knik, en druk een kus op haar wang. Ik mompel nog snel een welterusten, en loop dan naar mijn voorlopige kamer. Ik trek mijn pyjama aan, en ga dan in het grote bed liggen, deze vakantie word super.
Zo, nu kan het verhaal echt beginnen! What do u think? Xx
Er zijn nog geen reacties.