Jurre heeft vannacht niet kunnen slapen. Hij zat te twijfelen of hij wel naar school ging, "Je moet je niet laten kennen Jurre" zei Chantal, "Niet laten merken dat je bang bent." Jurre is niet bang ofzo, maar hij is wel bang dat hij straks op school moet huilen. Als Cynthia op school komt, liep ze meteen naar Kevin toe "Wat heb je tegen Jurre gezecht" zei Cynthia boos, "Nou gewoon" zei Kevin "Dat wij iets hebben" Kevin kreeg een grijns op z'n gezicht. "Hoezo iets hebben? wij hebben helemaal niks Kevin , ik vind Jurre leuk en jou niet!" en Cynthia liep boos weg. Als Jurre de school binnen loopt ziet hij Cynthia, ze loopt naar hem toe, maar Jurre loopt weg. Alsjeblieft Jurre, ik kan het uitleggen! Jurre keek achterom en schudde nee, Cynthia bleef wanhopig staan. Michelle Melissa en Elaine vroegen wat er was gebeurd maar Cynthia wilde het niet vertellen, ze vond dat het iets was tussen hun en dat hoeven andere niet te weten. Jurre was het 3e lesuur niet meer op school, hij was misselijk, misselijk van kevin , van iedereen. Hij had er genoeg van, maar hij hield zoveel van Cynthia, nogsteeds, maar zo kon het niet. Als het vier uur was kreeg Jurre een smsje:" Alsjeblieft Jurre, hij liegt, ik hou van jou, en niet van Kevin geloof me !" Jurre gooide z'n mobiel op de grond. Hij wist echt niet wat hij moest doen, wie moest hij geloven? en wie kon hem helpen? want zonder Cynthia was hij niks...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen