Foto bij 068

Melayn prov,


Het was een rustig middagje toen ik werd gebelt door louis, Hij vertelde me dat ik jelisa en taylor binnen kort een paar daagjes mee op tour konden, Ze waren net terug in europa naar 2 maanden in amerika gezetten tehebben, Ik begon tescheeuwen en rende naar jelisa's slaap kamer waar taylor en jelisa just dance aan het doen waren, ze keken me bang aan toen ik helemaal blij de kamer binnen kwam "die blik ken ik" zei jelisa terwijl ze uitgeput op bed ging liggen "PAK JULLIE KOFFERS MAAR ALVAST WANT OVER EEN WEEK GAAN WE NAAR DE BOYS!" Schreeuwde ze door het hele huis "echt!" zei taylor vervolgens super blij jelisa pakte haar flesje water en ging niall bellen ik liep samen met taylor haar slaap kamer uit "Wie heeft je dn gebelt?" vroeg taylor met een brok in der keel "Louis hoezo wat is der" reageerde ik overstuur "Nikss.." taylor liep de trap op naar haar slaap kamer en draaide de deur opslot ik merkte dat er iets was, Ze kan altijd bij me terecht waarom vertelt ze het niet.. "ik liep naar zolder om mijn vel roze koffer tepakken en alvast naar beneden tebrengen Toen ik weer nou lopen langs taylors kamer hoorde ik der huilen ik bleef even stil staan en klote op der deur "vanavond een meiden avond?" Er kwam een zachte "oke" uit haar kamer ik liep naar beneden om een film te pakken en ging naar jelisa toe.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen