Never Grow Up - Part 7
Verlegen kijkt Taylor de grote kantine rond terwijl Ed een heel verhaal houdt over zijn eerste lessen... Alles is zo groot, alles is zo nieuw, alles is zo anders. Anders dan dat ze gewend is. Ze kijkt even naar achter en ziet meteen Taylor L in een hoekje zitten met een paar meiden om hem heen. Tuurlijk, hij is zo niet anders dan iedere jongen op de middelbare school. Toch blijft ze naar hem kijken... "En toen ging zij dus piano spelen gewoon terwijl mijn leraar het had over de kunstgeschiedenis!!!" Ed zijn enthousiasme overstemd al het geroezemoes van de kantine. De kring om hun tafel heen staart ze dan ook raar aan. Fijne eerste dag.
Snel loopt ze naar huis. Ed is al een tijdje uit en is allang al thuis... Waarom is zij dan ook pas om 6 uur uit? In die kou is het echt niet fijn! Ze loopt snel langs het café waar ze Taylor L heeft ontmoet en twijfelt meteen of ze niet even langs moet komen. Nee, ik ben geen stalker. Ze loopt weer door. Langs de snackbar, langs de ijszaak, langs het park, bijna thuis... Langs het park. Daar zit Taylor L op een bankje. Hoe komt het toch dat ze hem overal tegenkomt? "Hey Taylor S, goeie actie vandaag in het lokaal." Taylor L glimlacht lief naar haar. Toch zit het haar erg dwars dat hij nou precies weer hierover moet beginnen. "Dankje, ik ben blij dat je het grappig vond." Ze staat op het punt om weg te lopen. Wat moet ze zeggen? Wat moet ze doen? Vindt ze hem nou leuk of niet? Snel pakt ze haar mobiel. "Ik ga even mijn vriendje bellen." Taylor Lautner kijkt haar verbaasd aan. "Oké? Kon je dat net niet doen?" Hij kijkt Taylor op zo'n manier aan... "Doei." Met versnelde passen gaat ze naar huis. Ondertussen belt ze Nina, haar beste vriendin thuis. Ze verteld haar over haar eerste dag en Nina verteld over haar eerste dag. Ook Nina doet het conservatorium en heeft het weer over gitaar spelen. Niemand luistert echt naar haar chaotische dag... Of heeft ze gewoon een chaotisch hoofd? Onzeker hangt ze op na afscheid te hebben genomen van Nina en ze gaat huilend op haar warme bed zitten. Taylor Lautner, een beroemd vriendje, een beste vriendin die mega ver weg is, nog geen echte vrienden hier, nog geen thuis hier, geen ouders, geen broertje, geen roze muren, geen vertrouwen... Ik moet hier zo snel als ik kan weer weg, denkt ze.
Er zijn nog geen reacties.