Foto bij Hoofdstuk 08

"Hier is het." Zeg ik als we voor de deur van kamer 302 staan. Liam en Niall staan achter me. Louis, Zayn en Harry zijn al naar hun kamer gelopen. Ik steek de sleutel in het slot en open de deur om vervolgens Liam en Niall voor mij naar binnen te laten.
"Wow, het is hier echt groot!" Roept Niall en hij rent naar binnen, Liam knikt instemmend.
Ook ik loop de kamer. Liam en Niall bewonderen de kamer.
Maar als ik langs de deur loop van de tussenkamer krijg ik een hartaanval. Louis en Zayn springen net op het laatste moment voor mij in...
Ik geef een gil. "Wooowww... Ik schrik me dood!"
"Hahahahahahah dat was de bedoeling!" Lacht Louis. Zayn ligt ondertussen ook al op de grond van het lachen.
Ik trek Zayn rechtop en duw hem samen met Louis de kamer uit en doe de tussen deur op slot.
"Jongens, ik ga even iets te eten halen, ik heb al 5 minuten niets gegeten! Wilt er nog iemand iets?" Roept Niall opeens van uit de slaapkamer.
"Ik denk dat dat niet nodig is, aangezien jij het toch al hebt opgegeten voordat je hier weer terug bent." Antwoord Liam lachend.
"Ja, dat is waar. Sorry Anne." Lacht Niall.
Ik knik en lach waarna Niall door de deur opening verdwijnt.
Nog steeds geschrokken loop ik naar het bed en plof erop neer.
Liam komt ook binnen en gaat aan de rand van het bed naast mijn bed zitten. Ik ga ook recht zitten en op de rand. Nu zitten we tegenover elkaar.
"Niall is altijd zo." Zegt Liam opeens.
Uh, okey... Dat was duidelijk!
"Echt? Ik dacht dat hij de drukke was?" Antwoord ik.
"Ja maar in het openbaar moet hij zich rustig houden."
Ik knik.
"Dus, hij vindt het geen probleem dat ik er ben?" Vraagt ik onzeker, mijn ogen staan naar beneden gericht.
"Nee, natuurlijk niet!" Stelt Liam me gerust.
"Echt niet? Ik kan het best begrijpen hoor... Kom ik zomaar even bij jullie op de kamer, ik kan me voorstellen dat je dat niet verwacht."
"Tuurlijk schrok hij, ik ook. Maar we moesten meer gewoon wennen. Normaal delen we nooit een kamer. Ik, en ik weet zeker Niall ook, ben eigenlijk wel blij dat jij er bent. Ze hadden er ook een andere figurant kunnen neerzetten zoals een gestoorde fan. Want daar hadden zich er heel veel van opgegeven." Liam's stem klinkt gerust stellend.
"Bedankt! Dat is fijn om te horen!" Antwoord ik.
Ik wil een gesprek met hem beginnen, maar hij is me voor.
"Weet je, de jongens en ik slapen thuis in London ook op een kamer. Elke avond bespreken we onze dag en vaak komen er wat vrienden langs. Misschien is het een idee om dat ook hier te doen."
"Ja, lijkt me leuk!" Antwoord ik.
"Ik denk trouwens dat wij best vrienden kunnen zijn, je lijkt me een heel leuk meisje!" Zegt hij vervolgens.
"Oké, lijkt mij ook ja!" Antwoord ik heel rustig, maar van binnen word ik helemaal gek.
LIAM PAYNE PRAAT TEGEN ME! Liam is sowieso mijn favoriet en net hij zegt dat ik leuk ben, AWNDYEAH!

"I'm back!" Roept Niall als hij de deur achter zich laat dichtvallen. Liam is tv aan het kijken en ik ben nog steeds helemaal in de wolken van het gesprek tussen mij en Liam.
"Halllloooo" Roept Harry opeens en de tussendeur vliegt open.
"Hey Hazz." Zegt Niall vrolijk.
"Stylie." Antwoord Liam.
"Hoo Harry." Zeg ik heel ongemakkelijk. Harry lacht.
"Ik wilde even vragen of jullie straks mee gaan uiteten, Zayn wist een leuk restaurant dat groot genoeg is voor ons, onze beveiliging en Niall." Vervolgt Harry.
Niall steekt zijn tong uit en Harry doet hetzelfde terug.
"Maar we gaan wel mee." Zegt Niall dan heel gewoon.
"Nou ja, ik ga mee. Jij Liam?"
Liam knikt.
"En jij Anne?"
Ook ik knik.
"Yep, wij gaan mee!" Antwoord Niall nu definitief.
"Oke bedankt half zeven in de hal van het hotel?" Zegt Harry.
Weer knikken we en Harry gaat weer terug.
"Ik ga even douchen!" Zegt Niall dan en hij loopt de badkamer in.
"Wil jij ook nog douchen?" Vraagt Liam vervolgens aan mij.
"Uhh... Als er nog tijd is." Antwoord ik.
"Ja hoor! Alleen Niall is van de tijd en ik een beetje, de rest boeit dat niet zo!" Liam is echt goed in gerust stellen, CUTIEPIE!
Weer een gesprek, MET LIAM PAYNE.
Mijn dag kan echt niet meet stuk!

Wow, just wow.
5 kudo's en 18 abo's? Geweldig!
Heel erg bedankt allemaal! Voor de nieuwe abo's: Welkom!
Vinden jullie het een leuk verhaal? I hope so.. Er gaat nog veel gebeuren.
Wat gaan jullie nu bedenken om me vrolijk te maken? X

Reageer (2)

  • AnkePayne

    Cutiepie :)

    1 decennium geleden
  • Multiply

    Nog maar 1 hoofdstukje :( Schrijf je snel verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen