Foto bij Tazmin vs Marielle

Het plaatje is voor alle pokemon en futurama fans (waarvan ik er een ben :) ). Ik doe nog maar max. 2 hoofdstukken met de wedstrijd en laat jullie nog even in spanning wie er gaat winnen. Veel leesplezier.

Tazmin komt het podium op tegelijkertijd met Marielle. "Het gevecht tussen Tazmin en Marielle gaat nu beginnen." kondigt Vivian aan. "Kom eruit Haunter en Misdreavus." beveelt Marielle. "Go Kirlia en Smoochum." zegt Tazmin terwijl haar pokemon eruit komen. "Haunter, Shadow Punch, Misdreavus, Shadow Ball." beveelt Marielle. "Smoochum, Psychic, Kirlia, Teleport." Tazmin's pokemon ontwijken de aanvallen en Tazmin beveelt Kirlia om Hypnosis te gebruiken. Haunter weet het te ontwijken, maar Misdreavus wordt geraakt en begint Haunter aan te vallen. "Haunter, gebruik je Lick." "Ontwijk Smoochum en gebruik je sing. Kirlia, oren dicht." beveelt Tazmin. Iedereen in het publiek houdt zijn oren dicht als Smoochum begint te zingen. Haunter en Misdreavus zijn echter niet snel genoeg en vallen in slaap. "Misdreavus en Haunter zijn niet meer in staat te vechten. Tazmin heeft gewonnen en is door naar de volgende ronde." "Yes." zegt Tazmin en ze aait Kirlia en Smoochum. "Jullie hebben het super gedaan." zegt ze en ze loopt de arena uit.

"Je bent goed bezig." zegt Matyl tegen Tazmin als ze de kleedkamer terug binnen komt. "Bedankt." zegt Tazmin terug als ze Vivian horen zeggen dat de volgende ronde de beurt is aan Dana en Joel. Kiki, Matyl, Chase en Tazmin kijken ernaar en zien hoe Dana Joel verslaat met haar Plusle en Minun. "Kreng." zegt Kiki zacht als ze Dana ziet winnen. "De derde ronde is het Zack tegen Cody." Zack gebruikt een Quilava en een Bayleef, terwijl Cody een Pikachu en een Croconaw gebruikt. Uiteindelijk wint Zack het op het nippertje van Cody. "De laatste wedstrijd van vandaag is Matyl tegen Dustin." kondigt Vivian aan. "Succes." wensen ze Matyl als ze wegloopt...

Reageer (1)

  • endoflove

    ik kan echt niet wachten op pokemon XY!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen