Als Jurre op school komt is Cynthia eral, Cynthia ziet Jurre ze loopt naar hem toe en geeft hem een kusje, als Cynthia merkt dat er wat met Jurre is vraagt ze ernaar "waar was je gister?" Vroeg Jurre,"thuis hoezo?" zei Cynthia "ik was bij je huis waarom lieg je tegen me?" Jurre werd een beetje pissig "sorry, ik had eerlijk moeten zijn" "het maakt niet uit" zei Jurre en ze gaven elkaar een knuffel. Toen de bel was gegaan rende ze naar het lokaal toe, na 10 minuten was de leraar er nog niet, maar toen de directer kwam vertelde hij dat de leraar ziek was en dat ze uitval hadden, Juichend liepen ze de klas uit "ga je vanavond mee naar de studio vroeg Jurre aan Cynthia "Ja lijkt me leuk , haal je me op?" Vroeg Cynthia, "natuurlijk" Jurre gaf Cynthia een kusje en liep weg. Als Jurre thuis is pakt hij z'n boeken uit zijn tas en begint aan z'n huiswerk, alles spookt door z'n hoofd, Cynthia zei: " sorry, ik had het moeten vertellen" wat bedoelde ze daarmee? Hij moest stoppen met daaraan te denken, vanavond zou ze meegan naar de studio dat vond hij erg leuk. Als Jurre z'n huiswerk afhad moest hij eten, "kom je jurr " riep Chantal onderaan de trap "ik kom eraan " en Jurre liep de trap af, toen ze aan tafel zaten vroeg zn moeder hoe het was op school vandaag "leuk hoor, vanavond gaat Cynthia mee naar de studio," vertelde Jurre trots, "wie is Cynthia ?" Vroeg z'n moeder nieuwsgierig " z'n love" zei Julia en ze begon te lachen, "is dat zo?" Vroeg z'n moeder met een glimlach op haar gezicht , "euhm ja " zei Jurre, als ze klaar waren met eten pakte Jurre z'n fiets , toen hij bij Cynthia was stond ze al buiten op hem te wachten, "hee" zei Jurre en hij gaf haar een kusje, ze fietste samen naar de studio, toen ze eraan kwamen hoorde ze al muziek, "hooi" zeiden ze allemaal tegen elkaar "ga hier maar zitten " zei Jurre tegen Cynthia,Cynthia ging zitten eigenlijk had ze Jurre nog nooit horen zingen dus ze was best benieuwd, ze wist wel al dat Maud mooi kon zingen, toen ze het liedje begonnen te zingen kreeg Cynthia tranen in haar ogen, Jurre glimlachte lief naar haar, de tranen liepen over haar wangen. Als ze klaar waren vertelde Cynthia hoe mooi het was, "ik ben zo trots op jullie" zei Cynthia, en toen kwam iedereen naar Cynthia toe om haar een knuffel te geven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen