Foto bij Matyl's time

Hoi, op het plaatje zien jullie wie er allemaal door zijn. Ook heb ik twee dingen erin gestopt om te raden voor jullie. De eerste heeft met het plaatje te maken. Wie zijn de laatste twee jongens. De tweede zit in het verhaal zelf en zijn de namen van een progamma van Disney XD. Veel leesplezier nog allemaal en sorry dat het zo kort is.

"De volgende deelnemer is Matyl uit Azalea Town." Matyl komt op en sluit haar ogen. "Kom op Bellosom!" roept ze en Bellosom komt draaiend uit haar pokeball. "Bellosom, gebruik je Magical Leaf en dan je Solar Beam." "Bell." zegt het kleine wezentje goedkeurend en de Solar Beam vernietigd de bloemblaadjes waardoor ze over het publiek heen dwarelen. "Dat was uitstekend gedaan." "Ongelooflijk." "Heel goed gedaan." zeggen de drie juryleden tegen Matyl. Als Matyl terug in de kleedkamers is wordt ze gelijk omhelst door Kiki en Tazmin. "Dat was super." zegt Kiki tegen haar. "Meiden, als jullie nou even stil zijn kunnen ze de uitslag bekend maken." zegt Chase lachend en met zijn vieren kijken ze naar de tv. "De volgende acht deelnemers zijn door naar de volgende ronde. Marielle, Joel, Tazmin, Dustin, Dana, Zack, Matyl en Cody." zegt Vivian terwijl op het grote beeldscherm de foto's verschijnen. "Yes, we zijn door!" gillen Tazmin en Matyl tegelijk. "De volgende deelnemers moeten nu tegen elkaar. Marielle tegen Tazmin, Joel tegen Dana, Dustin tegen Matyl en Zack tegen Cody." De volgende ronde is twee tegen twee en zal ieder vijf minuten duren. De eerste ronde is Marielle tegen Tazmin." "Succes Taz." wensen Kiki, Matyl en Chase haar. "Bedankt." zegt Tazmin en ze loopt naar het podium.

Reageer (1)

  • endoflove

    lol disney=zack en codyxD
    en die laatste 2 plaatjes zijn gold/ethan en red maar dan anders gekleurdxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen