Hate 5
Waarom doet hij zo ? Waarom loopt hij van me weg ? Duizend vragen stellen zich in mijn hoofd .ik pak een klein maar scherp mes uit de kast en begin te kerven .
Juist als ik klaar ben laat ik me zakken en begin te snikken . Danila w-wwat heb je gedaan ? Zegt el en kijkt me geschokt aan .
Ze kijkt met grote ogen naar mijn arm en loopt de keuken uit .DAT MEEN JE NIET hoor ik liam luid roepen die dan de keuken in stormt en voor me komt zitten .
Wat heb je gedaan ? . Ik sta op en loop door naar mijn kamer waar niall staat .
Hij kijkt mijn kant op en kijkt geschokt naar mijn arm waar het bloed van af drupt .
Niall pov .
Wat heb je gedaan ! Roep ik luid en loop naar haar toe .ze kijkt me bang en gebroken aan .
Wat heb ik gedaan . Mompel ik en pak haar arm vast .
Waarom vermink je jezelf ? ..ik ik weet het niet mijn lichaam deed het .
ALS ZIJ ER NIET WAS HAD ZE DIE DOME DINGEN NIET GEDAAN LIAM .!
WAAROM WORD JE VIES OP MIJ IK WOU NIET DAT ZE MEE KWAM DAT WAS NIALL !
Danila pov
Ik loop naar de woonkamer en haal mijn zus en liam uit elkaar .
Steek de schuld niet op liam !
Ga je het nu opnemen voor hem !
Ja danielle dat doe ik het verdome je vriendje ! En als je nu niet ophoud ben je hem kwijt en mij ook !
Jou ook ? .zegt ze trillend
Ja mij ook dan hoef ik geen zus meer !
Iedereen kijkt me geschokt aan .
Danielle het is beter dat je vertrekt . Mompel ik en loop naar mijn kamer .
2 uur later ..
Ik zie de deur en open gaan waar danielle staat .
Wat moet je ? . Ik- . Ga je weg ?
Ze knikt . Ik zwaai een keer en kijk terug in mijn boek .
Dan- danielle ik ben uitgepraat ! Roep ik nu en sta op . Ze kijkt me gebroken aan en sluit mijn deur opnieuw .
Ik loop naar de woonkamer en zie iedereen opkijken .
Voor jullie vragen gaan stellen ze verdient het !
Danila ze is je zus . Zo'n zus hoef ik niet en ik kan goed genoeg voor me zelf zorgen zonder haar !
Maa- liam verdedig haar nu niet ze was je daarjuist aan het beledigen dat het allemaal jou schuld is !
Ik wil gewoon niet dat jij daar voor moet - maakt het uit ze is weg en ik ben gewoon kwaat op haar . Mompel ik en loop de keuken in
3 weken later .. Bij harry thuis .
Zou je niet eens met haar gaan praten ?
Waarom zou ik dat doen ? En als je daar nog eens over begint dan ga ik wel bij niall of zayn gaan slapen hoor .
Bij niall ? Zegt hij lachend .
Ja bij niall weetje wat ik bel hem .
Danila meen je dat ? Zegt harry lachend en ik knik .
Niall mag ik vandaag bij jou komen voor een paar d- . Tuurlijk kom maar . Zegt niall lachend door de lijn heen . Oke tot zo ! Tot zo ! Ik leg af en kijk harry lachend aan . Zie alles lukt ! Zeg ik lachend en pak mijn koffer geef harry en kus en loop h et huis uit op naar niall .
............
Er zijn nog geen reacties.