Foto bij Violet's Contest

Hoi allemaal, zo'n sorry dat ik zo lang niet verder heb geschreven. Ik had namelijk schoolexamens en toetsen, maar geen nood. Deze maandag is mijn laatste toets ( economie :( ) en dan is woensdag mijn laatste lesdag! :) Love it. Op het plaatje zie je Tazmin en er gaat iets gebeuren in de toekomst met haar en Matyl. Ik hou jullie nog even in spanning, maar ik had een vraagje. Weet een van jullie nog wat dat ene jurylid van de wedstrijden altijd zegt? Ik heb er maar ongelooflijk van gemaakt, maar volgens mij was het iets anders.In ieder geval veel leesplezier nu.

Kiki, Chase hebben nu allebei de Zephyr Badge en helpen Matyl met het trainen voor haar wedstrijd. "Kom eruit Bellosom!" roept Matyl en Bellosom komt draaiend uit haar pokebal. "Bellosom, gebruik je Magical Leaf en erna je Solar Beam." beveelt ze. De bloemblaadjes van de Magical Leaf worden vernietigd door de Solar Beam, maar Bellosom raakt perongeluk ook bijna Kiki en Chase. "Kijk uit!" roept Chase en hij duwt Kiki weg. "Jongens, gaat het?" vraagt Matyl, terwijl ze naar hun toe rent. "Ja, het gaat." antwoorden Kiki en Chase tegelijk. Dan komt er een meisje naar hun toe gelopen. "Gaat het met jullie?" vraagt ze. "Ja." zegt Kiki tegen haar. "Wat kom je hier doen?" vraagt Chase dan. "Ik wilde komen oefenen voor de wedstrijd morgen, maar ik zag jullie hier bezig. Mijn naam is trouwens Tazmin." stelt het meisje zich voor. "Gave naam, ik ben Kiki en dit zijn mijn vrienden Chase en Matyl." "Gaan jullie ook meedoen morgen?" vraagt Tazmin dan. "Alleen ik." antwoordt Matyl. "Nou, tot morgen dan maar. En nog veel succes." "Bedankt, jij ook veel succes." zegt Matyl terug en Tazmin gaat weg. "Wie gaat er mee wat eten?" vraagt Kiki dan. "Jij ook altijd met je eeuwige honger." zegt Chase lachend tegen haar terwijl Matyl Tazmin achterna kijkt.

De volgende dag in de wedstrijdhal

"Welkom iedereen. Mijn naam is Vivian en dit is de Violet City's wedstrijd." kondigt de presentatrice aan. "We hebben ruim 50 deelnemers en vandaag begint de eerste ronde!" Matyl, Tazmin en nog 48 andere mensen lopen dan het stadium in. "Hier zijn ze dan. Onze coordinators van vandaag." Even later is Vivian klaar met haar verhaal en de deelnemers gaan weer terug naar de kleedkamers. "De eerste deelnemer vandaag is Dana uit Cherrygrove City." "Dana?" zeggen Kiki en Matyl verbaasd tegen elkaar in de kleedkamer wanneer Dana opkomt. "We gaan ervoor Cyndaquil." roept ze en ze gooit een pokebal omhoog. Cyndaquil komt eruit als een bal en springt dan de lucht in. "Cyndaquil, gebruik je Flamethrower en vernietigd hem met je Quick Attack." Cyndaquil komt er heel mooi uit en de jury is onder de indruk. "Dat was een hele mooie combinatie." zegt het eerste mannelijke jurylid. "Ongelooflijk." zegt de tweede en zuster Joy zegt: "Dat was een goed optreden." Dana buigt nog even met Cyndaquil en gaat dan onder luid applaus weg. "De volgende deelnemer is Tazmin uit Goldenrod City." Tazmin komt op en Matyl kan haar ogen niet van het tv scherm afhouden. "Go Smoochum!" roept ze en de kleine roze pokemon komt uit haar pokebal. "Smooch." zegt het."Smoochum, gebruik je Ice Beam en Sweet Kiss." De Ice Beam verandert de Sweet Kiss in ijs en verspreidt een glinsterachtige gloed over het publiek. "Dat was super." zegt zuster Joy als het publiek is opgehouden met juichen. "Ongelooflijk." zegt het tweede jurylid weer en nummer drie zegt: "Dat was een combinatie die je niet zomaar bedenkt." Tazmin gaat dan van het podium af en loopt naar de kleedkamers waar ze Kiki, Matyl en Chase tegenkomt. "Goed gedaan Tazmin." feliciteert Matyl haar. "Ja, je had een heel mooi optreden." zegt Kiki dan. "Bedankt jongens." zegt Tazmin vrolijk en even later zitten ze met zijn allen te kijken naar de andere deelnemers als Matyl wordt aangekondigt. "Succes meid." zegt Tazmin tegen haar en Kiki en Chase wensen haar ook succes. Matyl loopt dan zenuwachtig naar het podium.

Reageer (1)

  • endoflove

    sorry da'k nu pas lees maar had echt geen tijd om je nieuwe hoofdstukken te lezen, super druk met school je kent het xd
    anyway ik ga nu snel ff al je hoofdstukjes lezen;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen