Als Jurre en Gijs bij de studio aankomen zetten ze alles klaar, ze waren vroeg uit dus hadden veel tijd. "wanneer geven Elaine en jij eigenlijk die beatchparty waar jullie zo druk mee zijn?" vroeg Gijs. "Volgende week denk ik" antwoordde Jurre. "En wie komen er allemaal?" "euhmm, de hele klas en Francis en Eefje." zei Jurre. "Het word echt geweldig, geloof me" Gijs lachtte. "Weetje?" zei Jurre, "Nou?" antwoorde Gijs, "Kevin he, hij deed heel anders tegen me toen ik vertelde dat ik met Cynthia heb." "Oh ik denk niet dat hij jaloers is ofzo, hij is een vriend van je" zei Gijs, "Ja dat weet ik ook wel, maar het blijft toch vreemd." Jurre was best bang straks raakt hij Cynthia wel kwijt alleen door Kevin, en dan? wat moest hij dan? Hij moest al die dingen gewoon vergeten, Kevin zou dat niet doen, vorige maand was hij nog op Michele, dat kan toch niet zo snel over zijn? Genoeg over dat onderwerp dacht Jurre. Nu moeten we focussen op de band. Als Elise Maud en Carmen binnen komen verteld Maud trots over het liedje wat ze geschreven hebben. "Laat maar horen" zei Jurre nieuwschierig. En ze speelde het liedje, Maud vertelde wat Jurre moest zingen Jurre pakte de tekst voor zich en begon mee te zingen, Gijs pakte z'n basgitaar en de noten die ze hebben opgeschreven. "Het is echt een gaaf nummer" zeiden Jurre en Gijs. Ze bleven nog een uur repeteren , want Maud Elise en Gijs moesten naar huis. Jurre ging even langs Cynthia, toen hij aanbelde deed haar moeder open. "Hee is Cynthia thuis?" vroeg Jurre. "Nee, ze zei dat ze ergens heen ging met Kevin en Sam. "Oh dank u wel" en Jurre liep verdrietig weg. Jurre pakte z'n mobiel uit z'n zak en belde Lotte, "Hee met mij" zei Jurre, "Hoooi" "Gaat het weer een beetje met je vriendje?" vroeg Jurre, "Ja hoor, we hebben geen ruzie meer, je wijze woorden hebben geholpen, thanks!" zei Lotte blij. "Haha, weet ik toch" en ze begonnen te lachen, "En hoe gaat het met Cynthia, nogsteeds zo in love?" "Jaa ik wel, maar ik denk dat Kevin aan het stoken is" Jurre werd meteen misselijk bij de gedachtes, hij moest er niet aan denken dat z'n meisje met Kevin ervandoor gaat. Kevin is dan wel zijn vriend maar Cynthia is van hem, en daar kan niemand tussen komen. "Tuurlijk niet, positief denken Jurr !" "Maar ik moet gaan ik zie je morgen op school wel weer, ciaoo!" en Lotte ging op, Jurre liep door de straat, misschien weet Chantal wel wat, of niet, nee ik moet het zelf oplossen, hij dacht diep na, zou het toch zo zijn? zou Kevin echt verliefd op Cynthia zijn?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen