Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Hoseok

    Het kan altijd erger, toen ik mijn vriendin erover vertelde deed ze niks anders dan emotieloos voor haar uitstaren en nu doet ze alsof het dr niks kan schelen of alsof ze het 'vergeten' is. Ik heb ook sterk het gevoel dat ze het heeft doorverteld aan een van haar klasgenoten, aangezien die mij nu de hele tijd raar aan zit te staren.

    Ik ken iemand op Quizlet die best belangrijk is, en ik ben op het idee gekomen om een schriftje te pakken en alles op te schrijven. Als het ware naar die persoon. Noem me gek, ik heb het schriftje 'Dear /naam/...' genoemd, gewoon omdat ik die persoon vertrouw en zij eigenlijk de enige is die van al mijn problemen weet. Ik schrijf er korte verhalen over mezelf, over mijn gevoelens, tekeningen, gedichtjes, lyrics, quotes, alles wat je maar kan bedenken. Ik heb het schriftje altijd bij me en zorg ervoor dat niemand het kan lezen.

    Als het schriftje vol is berg ik het op en stop het in een doos, en pak een nieuw schrift. Bij mij werkt het kalmerend, ik heb minder de drang om te snijden. Als ik dan later weer die doos pak, en die schriftjes teruglees, dan kan ik me bedenken wat ik allemaal heb overwonnen.

    Dat is mijn doel tenminste.


    Maar je moet vol blijven houden, wat ik me altijd bedenk als ik het niet meer zie zitten: In the future everything will be better.

    Nlijf dat onthouden, er zijn altijd mensen die om je geven.

    1 decennium geleden
  • dd_hemmo_

    Geloof me, jij hebt 1 ding nodig en dat is iemand bij wie je je kan afreageren! Ik wil diegene wel zijn en je voelt je na afloop een stuk beter! Dus je pakt een stuk papier en schrijft daar een naam op van mij (Dianne) of van een persoon bij wie je vaker je hart lucht en ga lekker alles van je af schrijven alle frustraties en emoties eruit. En dan, kun je een mooie doos kopen en de brieven daarin stoppen, of je doet ze op de bus naar mij (als je wilt natuurlijk! Stuur dat even een PB, krijg je mijn adres.) Ik gelloof in je, met willpower en vriendinnen, kun je het. Ik hou van je! Xxo Dianne

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Nee, stop ermee! Serieus. Ik heb het van de week ook aan mijn moeder verteld en ik zeg je, ik probeer nu iets anders te doen. Ik ga nu brieven schrijven aan een van mijn vriendinnen en die in een doos stoppen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen