De volgende dag wordt ik wakker door het gefluit van de vogels. Ik had deze nacht heerlijk geslapen, door Jurre! Na het eten hadden we nog lang samen liggen te Whatsappen. Ik kleed me aan en kijk op mijn mobiel. 123 berichten! En allemaal van Jurre!
Jurre: heyy, lieffie! Ik moet je iets vertellen! Xx
Ik: hoii! Wattan? Xo
Jurre: Ik kan geen dag meer zonder je.. Dus kom ik bij je in de klas!
Ik: Dat meen je niet!! Fantastisch! Maar ga je je vrienden niet missen?
Jurre: Ja, maar dat is het waard! ♥ Ik ben zo blij! Kan ik je vandaag zien?
Ik: Ik hoop het! Ik zou het even vragen, ben zo terug! Xxx

Ik ben superblij, Jurre, mijn vriendje, op mijn school?! Nu kunnen we elkaar echt elke dag zien! Vrolijk fluitend loop ik naar beneden. Mijn vader kijkt me verbaast aan. 'Zo! Ben je met het goede been uit bed gestapt?' vraag mijn vader. Ik lach en prop een cracker in mijn mond. 'Kan ik vandaag met Jurre afspreken?' vraag ik aan mijn vader. 'Is dat die jongen waarmee je de demo's hebt opgenomen? Natuurlijk, het lijkt me een leuke jongen!' Een fantastische jongen bedoel je! Vrolijk ren ik weer naar boven om Jurre's vraag te beantwoorden.

Ik: Ik ben er weer! Het mag! Zullen we afspreken bij het voetbalveldje voor jouw huis?
Jurre: Super! Zie ik je daar om 1 uur?
Ik: Ja is goed! Ik moet nu ontbijten, sorry! Tot 1 uur! X♥
Jurre: Oké, eet smakelijk! Tot dan! Xxxx

Ik kan niet wachten tot 1 uur! Om half 1 fiets ik naar Jurre's huis. Ik zet mijn fiets neer tegen het muurtje tegenover het voetbalveldje. Jurre is er nog niet. Ik check op mijn mobiel hoe laat het is. 5 voor 1, logisch dat hij er nog niet is. Ik leun tegen een grote boom naast het veldje. Opeens voel ik twee warme handen voor mijn gezicht. Ik hoor Jurre's lach en krijg weer kriebels in mijn buik. 'Eva! Ik miste je al heel erg!' Jurre tilt me op en knuffelt me. 'Awhh, ik miste jou ook!' We gaan liggen op het zachte gras. We kijken naar elkaar en giechelen. Van de zenuwen heb ik van een paar grassprietjes het leven afgenomen. Jurre staart naar me. 'Je bent zo knap, Eef..' zegt hij en jij streelt mijn haar. De vlinders stapelen zich op in mijn buik en overmeesteren de zenuwen. Ik beantwoord Jurre met een kus. 'Ik kan niet wachten totdat je bij me in de klas zit!' zeg ik en ik aai over Jurre's wang. Jurre knikt en ik kruip als een bolletje tegen hem aan. Jurre lacht en geeft een kus op mijn voorhoofd. Vervolgens doet hij hetzelfde op mijn neus. Dan geeft hij een kus op mijn mond. Hij pakt me zachtjes beet en zoent me. Alles om ons heen leek te verdwijnen, het was geweldig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen