Voordat ik het weet zit ik weer in de auto naar huis. Ik ben overdonderd wat er allemaal is gebeurt. Na de kus heeft Jurre me verkering gevraagd. Natuurlijk antwoordde ik de vraag met een ja. Ik kijk door het autoraampje naar buiten. Dan kijk ik naar de andere kant en zie daar mijn nieuwe vriendje. Ik woon in een dorpje vlak naast Purmerend. Afstand wordt dus geen probleem. Jurre kijkt naar me met zijn lieve ogen en lacht. 'Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als nu!' fluistert hij. Snel geef ik hem een kus op zijn wang en fluister daarna in zijn oor dat ik van hem hou. Mijn moeder en ik zetten Jurre af bij zijn huis. Ik loop met hem mee tot aan de deur. Daar geef ik hem een knuffel en een vlugge kus. Snel wisselen we onze e-mails, mijn adres en onze nummers uit. 'Ik hou zo veel van je, Eefje!' zegt Jurre en hij woelt door mijn haar. Jammer genoeg moeten we echt afscheid nemen. Bijna geschokt loop ik weer terug naar de rode auto van mijn moeder. Het was allemaal heel snel gegaan. Ik ga voorin zitten naast mijn moeder. Ze geeft me een knipoog. Ik kijk haar verbaast aan. 'Moeder weten alles!' lacht mijn moeder. Ik lach naar haar en zet de radio aan. Clown is op van Jurre! Samen met mijn moeder zing ik mee met het lied, totdat we thuis aankomen. Daar wachten mijn vader en kleine Bram ons op. Mijn moeder en ik vertellen alles over de fantastische dag!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen