Verlegen stap je binnen. Daar staat Jurre al. Nog even en je valt écht flauw! 'Heyy, alles goed? Ik ben Jurre! Ik heb al een paar filmpjes van je gezien, wat ben jij goed zeg!' wauw! Hij gaf je een compliment. Wat was hij knap.. 'Hoii, ik ben Eva, jij kan ook heel goed zingen!' Jurre lacht. Ik smelt bijna van die super leuke lach! Dan pas zie ik een man staan achter de knoppen. 'Hallo! Ik ben Wouter. Ik ga jullie helpen met de demo's opnemen!' We praten even en dan gaan we beginnen. 'Jullie redden het wel zonder mij, hè? Veel succes!' zegt Anne lachend en zwaaiend loopt ze de studio uit. Mijn moeder kijkt mee vanuit een hokje. De studio is verbonden met de studio door middel van een glazen isolatie wand. Mijn moeder doet een koptelefoon op waardoor ze alles kan horen. 'Oké, we beginnen met de opnames, zijn jullie er klaar voor?' vraagt Wouter. Jurre en ik knikken beiden. Dan beginnen de opnames. Het gaat super! Na afloop van de opnames komt Jurre naar me toe. 'Eva, ik vond het een hele eer om met je te zingen en ik wil je trakteren op een drankje, als je dat wilt dan..' zegt hij en hij friemelt aan zijn shirt. 'Natuurlijk!' zeg ik enthousiast. Vroeg dé Jurre me nou om iets te drinken?! Mijn dag kan niet meer stuk! Ik vertel mijn moeder dat Jurre en ik nog even naar het café gaan dat in het gebouw zit. Mijn moeder knikt en geeft me snel een knipoog. Met een rood hoofd loop ik samen met Jurre naar het café. 'Wat wil je drinken, Eef?' vraagt Jurre. Hij noemt me Eef! 'Doe maar een colaatje' stamel ik. Jurre knikt en trekt zijn portemonnee uit zijn broekzak. 'Twee Cola graag.' 'Oké dat is dan twee-twintig voor jou en je vriendinnetje.' Jurre geeft haar het geld. Ik ben verbaast, ze dacht dat we een stelletje waren en Jurre sprak haar niet eens tegen! Misschien vindt hij mij ook wel leuk! 'Hier!' zeg ik en ik druk het geld wat ik hem schuldig ben in in zijn hand. 'Nee, dat is niet nodig hoor! De man betaalt altijd voor zijn vrouw!' Wauw, wauw, wauw! Hij noemde me zijn vrouwtje. Ondertussen bedenk ik me dat ik zijn hand nog vast heb. Verlegen trek ik mijn hand terug, maar Jurre pakt hem weer. 'Eva, ik moet je iets zeggen.. Ik vind je het leukste, knapste en aardigste meisje dat ik ooit heb ontmoet. Ik vind je echt leuk..' Ik krijg zwarte vlekken voor mijn ogen en de kriebels verspreiden zich over mijn lichaam. 'Oh Jurre, ik vind jou ook heel leuk!' Jurre glimlacht opgelucht en knijpt zachtjes in mijn hand. Hij buigt naar voren en kust me.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen