Chapter seventeen
Ik word gebeld als ik bij de douane ben. Het is Harry. Ik aarzel even maar neem toch op. 'Lieverd? Waar ben je?' vraagt hij. Ik zeg dat ik terug ga. Terug naar huis. Mijn huis. Mijn leven. Mijn familie. 'Schat. Ga niet. Laten we eerst even praten. Ik las je brief'. Nee! Ik wil het niet. Ik zeg niks en hang op. Ik kan pas over een half uur in checken. Ik hoop dat Harry niet hier naartoe komt.
Harry:
'Fuck' roep ik. 'Ze gaat weg' zeg ik tegen Niall. Ik bedenk me dat ze op het vliegveld zit nu. Ik ren de kamer uit. Het ziekenhuis uit. De eerste taxi die ik tegenkom houd ik aan. Snel! Naar het vliegveld! roep ik. De remmen piepen als ik bij het vliegveld aankom. Ik geef de taxi chauffeur geld. Ik weet dat het veel te veel is maar het boeit me niet. Ik ren het vliegveld in. Een aantal meiden beginnen te gillen. 'Harry! Harry I love You'
Wat? Hoor ik nu dat ze Harry roepen. Fuck. Ik moet me verschuilen. Ik ren naar het toilet en ga naar binnen.
Ik zie over de horde fans dat mijn meisje het toilet in rent. Ik bedenk me geen seconde en ren door de irritante fans heen. Ik sta voor de deur. Zou ik naar binnen gaan? Voor ik het door heb is de deur open en zie ik mijn meisje in een hoekje zitten. 'Lieverd. Ik moet met je praten.
Hoe heeft hij me kunnen zien? Harry loopt naar me toe en gaat naast me zitten. 'Lieverd. Ik moet met je praten. Zegt hij weer. Ik durf hem uit schaamte niet aan te kijken. Maar hij draait mijn hoofd naar zich toe. Ik kijk in zijn ogen en zeg. 'Zayn gaat dood. Door mij'. 'Hoezo dat' vraagt Harry. Ik vertel hem het verhaal en over hoe de verpleegster reageerde. 'Fuck!' roept Harry. Hij kijkt naar me alsof ik Zayn neergestoken hebt en haalt een hand door zijn haar.
Hoe kon ze dit doen? Ze weet toch dat er iets is met Zayn? Oh, hoe kon ze zo stom zijn.
'Het komt wel goed schatje' stelt hij me gerust. 'Het komt goed'. Het komt helemaal niet goed denk ik bij mezelf. Harry pakt mijn hand en neemt me mee uit het toilet. Hand in hand lopen we het vliegveld uit. Ik weet neit hoe het verder zal gaan. Ik hoop maar dat het goed komt met Zayn. En niet te vergeten.. met Niall. 'H... Hoe... Hoe gaat het met Niall?' stotter ik. 'Niall is al weer thuis' antwoord Harry droog. Eventjes heb ik het gevoel dat ik boos word. Heb ik me daarvoor druk zitten maken? Ik ren terug naar het toilet als ik moet overgeven. Harry komt achter me aan. 'Gaat het?' vraagt hij. 'Jawel, de zwangerschap denk ik'
Reageer (1)
GA GVDDDDD VERDERRRR JIJ!
1 decennium geleden