Wauw, het is eindelijk zover! Vandaag is de dag aangebroken! Ik ga naar de studio om wat demo's op te nemen! 'Eva, kom je ontbijten?' roept mijn moeder van beneden. 'Ik kom eraan, mam!' Snel hijs ik me in mijn nieuwe broek die ik gisteren in de stad hebt gekocht. Daarover trek ik mijn hippe hemdje aan met een bijpassend jasje. Zucht, waar heb ik in hemelsnaam mijn zwarte riem gelaten? In mijn ooghoek zag ik hem gelukkig onder mijn bed liggen. Snel doe ik wat make-up op. Door de haast zit mijn mascara overal. Snel maak ik mij n gezicht schoon en spurt ik naar beneden, waar een croissantje met jam op me ligt te wachten. 'Ah, daar ben je! Lekker geslapen?' mijn moeder zit al aan de ontbijttafel met mijn kleine broertje Bram. 'Gaat wel, ik heb de halve nacht wakker gelegen van de spanning!' Ik plof neer op de stoel en begin aan mijn ontbijt. Als ik helemaal klaar ben rijdt ik samen met mijn moeder naar de studio. Eenmaal aangekomen wordt ik vriendelijk opgevangen door een vrouw. 'Hoi! Mijn naam is Anne, jij bent Eva denk ik?' en ze geeft me een hand. Verlegen geef ik haar een hand terug. 'Eva, ja, leuk om kennis met je te maken.' 'Eens gelijk!' zegt Anne opgewekt. Mijn moeder en Anne praten samen over mijn 'carrière'. Ondertussen kijk ik even rond.
Zag ik dat nou goed? Ja! Dat was Leona van the Voice of Holland! Ze zwaait naar me en loopt dan door. Hopelijk kom ik Jurre ook tegen van the Voice Kids! Had ik mijn fan-boek nou maar bij me met allemaal foto's van Jurre.. Na een paar minuten zijn mijn moeder en Anne eindelijk klaar met praten. 'Zullen we dan maar?' vraagt Anne. Ik knik en samen lopen we naar de ruimte waar mijn demo's opgenomen worden. Anne stopt voor de deur van de opname-studio. 'Euhm, ja, we zijn iets vergeten te vertellen. Een paar demo's worden duetten met Jurre Otto, ken je hem?' Mijn adem stokt in mijn keel en ik krijg het gevoel alsof ik flauwval van blijdschap en de zenuwen die zich steeds meer opstapelen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen