Foto bij • 1. Jessica Carter

" Hey Jess, I'm going to London city with some people, are you joining me? " vroeg mijn beste vriend Alfie me over de telefoon. " Yes, sure is it okay if I bring Allison too, she's staring to me with her puppy eyes" zei ik, en duwde zacht het hoofd van Allison weg, omdat ik niet tegen haar puppy ogen kan. " Ofcourse you can, I see you in a bit, at our spot okay?" vroeg hij, " yes, I'm coming" zei ik, na dat ik opgehangen had trokken we beide onze jassen aan. Het was fris in Engeland. Ik woonde in London, in Brighton, iets vav 10 minuten bij Alfie vandaan, we spraken altijd voor het metro station bij een bankje. " You know, maybe is Marcus there to" zei ik en keek grijnzend naar mijn beste vriendin, die meteen op keek bij de naam Marcus, ze heeft best wel een crush op hem, en het was echt heel grappig om te zien. We liepen even langs een starbucks om koffie te halen.

" You know, Isn't it a cool idea, that your going to make your own channel?" vroeg Allison me, terwijl we verder naar het station liepen. " No, I just collaborate in some people their videos, like Marcus, Alfie, Tanya, Fleur, and Sam, but when I make my own, It's to much responsibility, and I travel a lot so," zei ik, " Than you can make, and adventure blog like Louis does, you vlog and tell about your day," zei ze, " I don't know, maybe I will " zei ik. Even later kwamen we aan op de plek waar we hadden afgesproken en ik zag Alfie al aankomen. Ik gaf hem een knuffel en toen namen we de metro richting picadilly circus. Het was druk, om 3 uur 's middags, dus we stonden heel ongemakkelijk tussen alle mensen, maar na 18 jaar was ik wel gewend aan alle mensen, ik zou me dan ook niet meer kunnen voorstellen hoe al die toeristen zich zouden moeten voelen. of mensen met claustrofobie, vooral op deze soorten momenten lijkt het me verschrikkelijk.

" Jess, say Hi, to the camera" zei Alfie, ik draaide mijn hoofd naar hem toe, en zag dat hij zijn camera op mij gericht had, " Ow Hey, " zei ik, " Tell what we're going to do," zei Alfie, " Well, we're going to I think Nandos, with a lot of people,, who axially?" vroeg ik aan Alfie, " ermm, Marcus, Jim, Zoella, Tanya, Fleur, Maz, Sam, and Jack and Finn" zei hij, " Okay, so that are the people, who are jack and finn by the way?" vroeg ik, " You know double trouble," zei Allison, " Ow, that are those boys, you always watch on youtube," zei ik, waardoor we moesten lachen, " well, we're going out of the metro right now" sprak Alfie weer verder naar de camera, want we waren aangekomen bij onze bestemming,

Alfie was nog steeds aan het vloggen en ik, en Allison liepen achter hem. Toen we bij Nandos aankwamen, waren er al een aantal mensen en ik gaf ze allemaal een knuffel, er kwam een identieke tweeling mijn kant op, " ow, so you guys are double trouble," zei ik, en kreeg 2 stralende glimlachen te zien, "I think we are, and your Jessica right?" vroeg 1 van de 2, " Yes, and you guys, because I only know the name double trouble," zei ik, lichtelijk beschaamd. De 2 jongens lachtte, " I'm Jack, and this is Finn," zei 1 van de 2 jongens. " Okay, nice to meet you," zei ik, en gaf ze beide een knuffel.


first real chapter,
hope you guys like it,
x

Reageer (3)

  • xCarpeDiem

    Sorry nog 1, misschien moet je wat dingen gaan verbeteren met your en you're..

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    axially? xp
    do you mean actually?
    Maar leuk :) x

    1 decennium geleden
  • Sketch

    LEUK!!!!! Nu weer snel verder hihi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen