De volgende dag ging Cynthia gewoon weer naar school,ze had Jurre al lang genoeg gemist. Toen ze op school aankwamliep ze meteen naar Jurre toe, ze gaven elkaar een kusje en daarna liep ze naar haar kluis om d'r jas erin te doen. Kevin Sam en Gijs stonden versteld te kijken, "Wat was dat?" vroeger ze. "Dat zagen jullie toch?" zei Jurre met een glimlach op z'n gezicht. Michelle en Melissa liepen naar Cynthia toe "Wat is er met jullie gebeurd?" vroegen ze. "Gister was jurre toch weg gelopen uit de klas?" vertelde Cynthia "Toen is hij naar m'n huis gekomen en toen gebeurde het" Cynthia was trots, ze heeft met de knapste jongen van de hele wereld, Cynthia had Eefje gister gebeld om het te vertellen, Eefje was een goeie vriendin van Cynthia maar helaas moesten ze afscheid nemen omdat ze ging verhuizen, ze had Francis natuurlijk ook gebeld om het te vertellen, ze waren alle twee erg blij voor Cynthia. "Nu jij en Gijs nog" zei Cynthia lachend tegen Francis. "Je komt toch wel een keer langs he" vroeg ze."Ja tuurlijk, ik wil Gijs wel een keer zien haha" zei Francis. Toen Jurre het verhaal ook aan Kevin Sam en Gijs had verteld deed Kevin heel anders tegen hem, alsof hij jaloers was, maar Jurre was al snel op gedachte dat dat niet zo was, Kevin is een goeie vriend van hem, dus hij hoeft zich nergens druk over te maken. "Ohja, Gijs kom is." zei Jurre, Gijs kwam aangelopen "Hoe vind je haar? iets voor jou?" zei Jurre lachend, en hij liet een foto zien van Francis, "Wow wie is dat?" zei Gijs, "De beste vriendin van Cynthia, ze heet Francis" en Jurre stopte z'n mobiel weer in z'n zak. "Vanavond weer repeteren he" zei Gijs. Jurre schoot in de lach, "Gozer je begint meteen weer over een ander onderwerp, hoe vind je Francis?" vraagt Jurre. " Gaat wel man, niet verkeerd" en ze lopen verder. "Heb jij al een liedje geschreven?" vraagt Jurre aan Gijs, "Nee, ik had geen inspiratie, jij?" Jawel hoor, ik heb een stukje geschreven maar het is niet bijzonder." We leggen de hoop maar op Maud Elise en Carmen." vertelde Jurre. Jurre zou vanmiddag eerst langs Elaine gaan, en daarna zou hij repeteren met Maud Elise Carmen en Gijs. Jurre heeft zo een druk leventje, maar dat maakt hem niks uit, hij heeft het erg leuk, hij was erg blij met al de dingen die hij had, het aller belangrijkste vond hij z'n vrienden en Cynthia.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen