Hate 4
Niall ? Zeg ik alweer . Hij kijkt me even aan maar ook even snel weer weg .
Ik - hij zwijgt en staat op . Het is beter als je het niet weet . Niall ik wil het weten ! Roep ik nu en zie hem geschrokken kijken .
We zijn terug ! Ik kijk boos om naar de rest en loop naar buiten . Danila waarom is niall zo - . Kijk naar zijn arm je weet het dan wel direct . Zeg ik vies en loop weg . Naar de plek waar we nog gezellig aan het picknicken waren .
............
Danila ? Ik kijk om en zie niall staan . Ik schuif wat op en kijk terug naar de zon die aan het ondergaan is .
Het is prachtig .hoor ik niall stil zeggen en komt naast me zitten . Hij kijkt me twijfelend aan en pakt mijn hand vast .
W-wwat doe je ? Zeg ik stotterend en kijk naar niall's hand die de mijne vast heeft .
S-sorry .zeg hij en staat op . Ik moest dit niet doen ik ben gewoon te dom om te begrijpen dat je me haat en me ook niet leuk vind . Mompelt hij en stapt stil weg richting het huis .
Wacht hij vind me ook leuk ? Ik sta vlug op en loop naar niall ..
Ik draai hem om en druk ruw mijn lippen op de zijne . Niall duwt me weg en kijkt me aan .
Danila doe dit niet voor mij ik weet dat je me haat ! Zegt hij en rent weg . Ik laat me zakken op mijn knieen en kijk niall nog eens aan .
Niall pov !
6 uur later ..
Waar blijft danila nu ! Roept harry gefrustreerd en staat op . Niall wat is er gebeurd tussen jou en danila ? Hoor ik liam voor de 7de ker vragen maar reageer niet
Komaan niall zeg wat ! Roept louis nu luid en duwt harry weer op de zetel die stond te ijsberen in de woonkamer .
Ik zwijg nog steeds en loop de keuken in .
3 uur later.
Komaan niall het is al 3 uur in de nacht zeg nu wat er is gebeurd !
Danila ! Hoor ik de stem van harry zeggen waardoor ik en liam opkijken .
Je hebt geluk dat ze terug is . Mompelt liam en loopt weg .
Waar is niall ? Hoor ik haar stem door de woonkamer zeggen . Ze vraagt naar mij ?
Hij is in de keuken . Hoor ik de stem van liam waar voetstappen op volgen .
Danila komt binnen en doet de deur dicht . Niall ? Zegt ze gebroken . Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd .
Ik ga slapen . Maar niall - . Het spijt me . Ik weeg een traan af haar wang en loop de slaapkamer in .
Er zijn nog geen reacties.