hier men eerste stukje van men verhaal. Hope you like it!!

Ginadam wat is jou naam want jij mocht in mijn story.

Voor de rest heb ik al namen en verdeling sorry...

Kisses Evelien.

Het is maandag ochtend en ik zit met mijn vriendin Emma te wachten in de aula tot de bel eindelijk gaat. We hadden eerste uitval en zoals gewoonlijk waren wij 2 zo stom om veel te vroeg te komen. Opeens horen we luid onze namen. "Emma!! Evelien!!" Het was Line die onze kant kwam opgerend!! "Ook goedemorgen, wat maakt jou zo vrolijk zo vroeg in de ochtend?" vroeg ik. "Ik heb meegedaan aan een wedstrijd om kaartjes en m&g met mainstreet te winnen." zei ze nog altijd vrolijk. "Ja; EN??" vroegen ik en Emma tegelijk en we keken haar doordringend aan. "Ik heb ze gewonnen!! 4 kaartjes + de M&G!!" schreeuwde ze nu bijna uit. "WAAAT??!" riep ik. En we begonnen met zen drieën een vreugde dansje te maken. "Hé maar Line je zei 4 kaartjes gewonnen, wie wordt de 4de persoon?" vroeg Emma. "Nou ik ken wel iemand die meewilt." zei Line vrolijk. de bel ging en wwe huppelde met zen drieën de les binnen. doordat we zo druk waren was ik er bijna uitgezet.



SORRY SORRY dat het zo kort is... Maar ik moet gaan vertrekken anders mis ik mijn bus want ik moetnog weg. Dus ik mag mij nu erg gaan haasten!!

Ginadam geef jij je naam nog. en met wie je zou willen?? kom jij er het volgende hoofdstukje bij!!

Geef reactie abo??

Kisses Evelien

Reageer (2)

  • eendjes

    sgoon

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Mijn naam is Gina en zou graag met Daan willenxx dankjeexx snel door!! leuk!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen