Het is weer schooltijd, Jurre word wakker, waar hij nu als enige aan kan denken is Cynthia. "vandaag zie ik haar weer" zegt hij, Jurre krijgt een glimlach op z'n gezicht. Hij kleed zich snel om en zodra hij alles heeft gedaan gaat hij zo snel mogelijk naar school. Als de schoolbel is gegaan komt Jurre de klas ingelopen, als hij ziet dat Cynthia er niet in verdwijnt z'n blije blik meteen. Jurre zou vandaag aan d'r vertellen wat hij voor haar voelt, maar dat gaat niet als ze er niet is. Jurre ging zitten, "wat is er man?" vraagt Gijs "nee niks laat maar" antwoordde Jurre. De leraar kwam binnen "Waar is Cynthia meneer?" vraagt Jurre in paniek, "Haar moeder beldde dat ze erg ziek is" zegt meneer Berg. Nog geen minuut later rendde Jurre de klas uit, "wacht, waar ga je heen?" riep meneer Berg nog, maar hij kreeg geen antwoord. Als Jurre z'n fiets heeft gepakt fietst hij snel naar het huis van Cynthia, als hij daar aan komt zet hij z'n fiets tegen de poort aan, hij belt aan, "Hallo" zei de moeder van Cynthia, "euhm hoi, is Cynthia thuis?" vroeg Jurre. "Ja ze is boven loop maar even naar haar kamer". Jurre liep naar boven hij klopte 3 keer en deed open, "Hee" zei hij , "oh euhm hoi" zei Cynthia verlegen, Cynthia lag in haar bed, "Wat kom je doen?" vroeg Cynthia nieuwschierig. "Ik wilde wat vertellen" zei Jurre zenuwachtig, "nou euhm.. ik vind je leuk" en Jurre wachtte op antwoord, "Ik jou ook, heel erg." zei Cynthia terug. Als ze een paar seconde niks hadden gezecht bukte Jurre voorover, steeds verder tot dat hun lippen elkaar raakte, eindelijk de eerste kus. Toen ze klaar waren vroeg Cynthia of hij niet naar school moest, "Jij bent belangrijker" antwoorde hij. Maar Jurre ging wel terug naar school, als hij weer op school aankomt was het pauze, "Waar was je gast" vroeg Gijs, "Dont worry, ik heb m'n ding gedaan" verteldde hij trots, Elaine had wel door wat hij zou doen, "En hoe wat het gegaan?" vroeg ze, "Goed, heel goed." zei Jurre, "bedankt zonder jou is het niet gelukt" zei Jurre tegen Elaine. Jurre was erg trots op zichzelf, ook op Cynthia wat is het een leuke meid, Jurre kon nergens anders aan denken. De school was afgelopen, hij zou vandaag nog even langs Caren en Yarine gaan, dat had hij beloofd, maar eerst ging hij Julia en Chantal ophalen. Ze gingen bowlen, daar hield Jurre altijd van. Toen Jurre naar huis fietste stonden Chantal en Julia al op hem te wachten "hehe, eindelijk slome" zei Julia , "Wat wil je nou, dat ik een raket in m'n kont stop ofzo? zei Jurre geiriteerd, "Pak je rust broertje, het was maar een grapje hoor." zei Julia met een grijns op haar gezicht. "Kom we gaan" zei Chantal, en ze fietste met z'n drieeen naar Caren en Yarine, onderweg besefte hij pas hoe blij hij was met Cynthia, het was echt z'n princesje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen