Toen ik ongeveer 9 jaar was, begon ik met mezelf pijn te doen. Ik sloeg mezelf en ik stootte me expres tegen dingen aan... etc.
Toen ik ongeveer 10 was, hoorde ik voor het eerst dat mensen zichzelf soms snijden als ze zich slecht voelen, ik begon mezelf ook te snijden. Toen ik 10 was sneed ik mezelf nog niet zo erg en niet zo vaak, maar de volgende jaren, werd het erger.
Op mijn 11 e begonnen mijn eerste eetstoornissen ik had een eetbui eetstoornis en ik had NAO: Niet Anderszins Omschreven.
Op mijn 12 e kreeg ik ook nog boulimia erbij. Ik werd nog steeds gepest.... Ik deed mezelf nog steeds pijn.
Het waas vreselijk.
Het gepest werd erger... Ik kreeg zelfmoord gedachtes in mijn hoofd. Net toen ik mijn BFF heel erg nodig had, liet ze me in de steek, zij begon mij nu ook te pesten... Nu waren er dus 6 ergste pesters. Ik bleef sterk, in de hoop dat het op de middelbare school allemaal wel beter zou worden.

Op een dag in groep 8:
Ik loop de school uit... Ik wil naar huis, zo snel mogelijk. Ik kijk achter me of niemand mij achtervolgd. Ik loop in het park, ik denk dat ik veilig ben, maar opeens komen de 6 pesters eraan, ik wil vluchten, maar het kan niet, ze hebben me ingesloten. We staan op een bruggetje, en met een onverwachte beweging, duwt eentje me, ik val over de rand. De pesters lachen, en schelden me uit. Dan lopen ze weg, ik probeer uit het water te komen. Ik wacht tot ik weer droog ben en ik zie dat er bloed op mijn kleren zit. Ik viel op een steen en had nu dus een bloedende arm. Ik loop naar huis, bang dat de pesters me nog een keer wat aandoen. Gelukkig ik kwam ze niet meer tegen. Ik loop mijn huis binnen, mijn ouders zijn nog niet thuis. Ik spoel mijn arm, en doe er een verbandje om. Ik ga naar boven en doe andere kleren aan. Ik zit op mijn bed, ik huil....'Waarom ik? Waarom?' zeg ik zachtjes.

Een winterdag in groep 8:
ik had een paar vriendinnen iets van 3 of 4. Ik ga met die vriendinnen schaatsen.
Er is een jongen in mijn klas, zijn naam is Ryan, hij scheld altijd met ziektes, en daar kan ik niet tegen. Ik ben aan het schaatsen, opeens komt er iemand op me af en zegt:'Laura, Laura....Ik hoorde Ryan weer schelde met een ziekte!' Ik krijg een woede aanval en schaats achter Ryan aan, ik gooi hem in de sneeuw. Ik schreeuw tegen hem, en ik gooi sneeuw in zijn gezicht. Nadat ik hem nog 1 keer geduwd had schaatste ik weg. Ik doen mijn schaatsen uit, en ga naar huis.

Reageer (1)

  • xForeverx1Dx

    Dit is echt heel mooi geschreven.
    Ik hoop dat je nog meer stories hebt om te lezen ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen