Hi <3

ik heb 8 abbo 's (yeah)
ik ga miss vandaag 2 hoofdstukken posten dus sorry als dit kort is
en pleas reageer op mijn verhaal ik vindt het leuk om het te lezen en dan weet ik dat mensen mijn verhaal een beetje leuk vinden

xx

Louis POV

"Raya ik hoorde van Liam dat Harry jou zat te kietelen dus ik kom je red" zei ik terwijl ik de kamer van Raya en Harry binnen ging
" Wat de hell zijn jullie aan het doen!!" schreeuwde ik daarna, Raya en Harry waren aan het zoenen. Niet gewoon een kus op de mond nee ze waren elkaar gewoon aan het eten ofzo. Dit mag niet gebeuren Harry breekt zoveel harten van meisjes. Hij is mijn beste vriend daar niet van maar ik wil niet dat hij Raya's hart breekt.
"Wat hebben jullie toch met de kamer binnen komen zonder te kloppen!" zei Raya boos, Harry knikte
"Jongedame ik denk dat dat wel het minst erge probleem is dat jij op dit moment hebt" zei ik, ik moet voorkomen dat Raya met Harry gaat " BOYS KOM SNEL" Alle jongens kwamen de kamer binnen en keken Raya en Harry verbaast aan. Raya lag nog steeds in haar ondergoed in Harry's armen.
"Waarom liggen jullie in jullie ondergoed bij elkaar in bed?" vroeg Zayn terwijl hij zijn wenkbrauwen optrok.
"Het is niks, we waren gewoon..." stamelde Harry maar ik liet hem niet uitpraten
" Aan het zoenen in jullie ondergoed in bed, nee hoor dat is gewoon"
Ik was boos heel erg boos, ik pakte Raya bij haar arm en sleepte haar de kamer uit.
"Louis doe normaal, je bent mijn vader niet" Zei ze, ik leek nu wel erg op een vader ja. Ik ken haar al sinds ons 2de, ik heb haar hart al eens gebroken gezien en dat wil ik niet nog een keer meemaken.
"Jij gaat niet meer met Harry in één kamer slapen jongedame, kom maar naar mijn kamer" zei ik
Harry probeerde het nog te voorkomen en zei " En hoe ga je dat doen? Ik, Raya, Niall en Maja hebben de enige twee- persoons kamers, laat ons alsjeblieft bij elkaar" hij maakte een pruillip
"Daar verzin ik wel iets op!" zei ik boos " Raya jij slaapt in Zayn's bed" ik zag Zayn geschokt kijken " zonder Zayn erin natuurlijk, jij gaat bij Harry slapen"

De volgende ochtend


Harry's POV

Louis was echt heel boos gister, ik ook eigenlijk. Waarom moest hij het verpesten? Het was zo'n mooi moment! Het voelde alsof ik voor het eerst weer verliefd was. Het voelde echt.
Ik heb heel veel one night relatie's gehad en daar heb ik spijt van. Ik vond die meiden leuk en ze wilden met mij naar bed dus ja ik ging. Maar voor Raya voel ik echt veel meer. Ik ga met Louis praten, hij beschermt haar vast voor mij omdat hij denkt dat ik een one night stand met haar ga hebben.
Ik liep de gang op en klopte op Louis' deur " Louis, kan ik binnen komen?"
"Kom binnen" hoorde ik Louis humeurig zeggen " wat moet je Harry?"
" Ik wilde even zeggen dat ik echt van Raya houdt en niet alleen met haar naar bed wil. Dit voelt echt anders, ik houdt van haar! Geloof me!!!" zei ik
Louis knikte alleen maar
"Louis pleas" smeekte ik
" Het is gewoon moeilijk Harry, ik heb haar al eens een keer gebroken gezien en dat wil ik niet nog een keer meemaken. Begrijp je dat?"
Ik knikte "dat laat ik echt niet gebeuren"
Op dat moment kwam Raya binnen "O hey Harry" zei ze
"hi" zei ik terug
"ehm... ik moet jullie iets vertellen komen jullie?" zei ze weer, wat zou ze willen zeggen
Louis en ik keken elkaar aan en liepen achter haar aan naar de woonkamer. Liam, Niall en Zayn zaten daar ook.
"Ik kreeg net een telefoontje van mijn vriendin, Hilly van de Hillywoodshow (A/N: zoek het op op youtube het is echt geweldig!) en ze gaat een nieuwe video opnemen. Ik speel daarin de hoofdrol en moet dus vanavond vertrekken naar Italië." legde ze uit.
"Wat?!" zeiden we allemaal tegelijk
" Sorry" verontschuldigde ze " mijn vriendin verdient er veel geld mee en ik wil haar natuurlijk helpen. Ik ben over 1 maand weer terug"
" een maand! We kunnen niet zonder je, verlaat me niet" huilde Louis
" rustig maar Boobear," lachte ze "maar ik ga mijn koffers inpakken"

die avond
" Nou bye jongens" zei ze terwijl ze iedereen een knuffel gaf
Ze stapte in de auto en ik begon te rijden
Eenmaal op het vliegveld aangekomen checkte ze in
" Vliegtuig naar Italië vertrekt over 5 minuten" hoorde we over de intercom
" zo snel al?!" zei ze verbaast " Nou ja, bye Harry thanks voor de rit naar het vliegveld"
Ze leunde naar voren en ik dacht dat we gingen zoenen. Ik leunde ook naar voren maar ze knuffelde me, ze zoende me niet!
"Bye" schreeuwde ze nog en toen was ze weg.
Zonder zoen

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen