Foto bij 036- Liam

Sorry, sorry, sorry.... het is nu juist zo spannend maar ik ben met mijn hoofd ergens heel anders :)
kort maar toch iets :)

We zitten allemaal op mijn kamer. Ik lig languit op het bed en er ontsnappen een paar tranen. Ik ween niet zo rap, maar ik kan me niet meer inhouden. Harry heeft ook al een 'zwak' momentje gehad. En Louis heeft nog steeds geen woord gezegd. Molly, Elouise en Eleanor zien er harder van af dan ik had gedacht. Ella betekende na een paar dagen al zoveel voor ze. 'You're okay?' vraagt Zayn die blijkbaar door heeft dat ik ween. Ik trek mijn schouders op en mompel iets dat op 'Not really' moet lijken. De brief ligt ergens in het midden van de groep en iedereen is stil. 'I have to go after her', zeg ik wanneer ik ga recht zitten. 'Liam, I wouldn't do that. She asked you to stay here', zegt Eleanor. Ik knik en herlees de brief voor de duizendste keer. 'Then I go after her', zegt Harry en hij staat al recht. 'Harry... She wants ... I wouldn't do that', zegt Louis. Iedereen kijkt Louis aan. Hij praat voor het eerst sinds hij de brief las. 'She doesn't want that Liam go after her, she didn't say something about me', houdt Harry vol. Ik kijk naar Elouise en ze snapt de hint. 'Harry.. Come, you need fresh air'. Ze gaan naar beneden. En ik laat me moedeloos weer neervallen. Ik neem mijn gsm en stuur Ella een bericht. Ik weet niet waarom nu pas, maar ik weet dat ze toch niet gaat antwoorden. "Ella, please come back. Everyone misses you. You are to important to go away..."

Reageer (3)

  • LeLouisx3

    Kom terug

    1 decennium geleden
  • Merry10002Xx

    Harry, ge moest al weg zijn!!!!!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Omg ik wil et vervolg :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen