De school is weer begonnen zoals elke ochtend,Cynthia zit al in het lokaal als Jurre en Gijs binnen komen begint Cynthia heel hard te lachen, "wat is er?" vragen Jurre en Gijs verbaasd. "Kom is" zei Cynthia tegen Jurre, en ze liepen samen de gang op, "ik heb een goed plan" zei Cynthia, "haha vertel" zei Jurre. Cynthia vertelt het verhaal over Francis en Gijs, "ik doe mee" zegt Jurre, en ze lopen lachend het lokaal binnen, "Kom je naast mij zitten Cynthia" schreeuwt Michelle door het lokaal, "Melissa is ziek." oke, is goed hoor!" zegt Cynthia. Michelle is een heel lief meisje, ze helpt graag mensen. Elaine komt heel blij binnen en gaat meteen naar Jurre toe, "Vanmiddag gaan we het feest bespreken he?" vraagt ze aan Jurre, "Jaja" zegt Jurre. "Oke, we gaan beginnen met de les" zegt meneer Martens. Meneer martens is onze wiskunde docent, hij is best streng. Als het helemaal stil is begint Michelle heel hard te lachen "ssst.." sist Cynthia hard. Iedereen kijkt naar hun richting, Cynthia kijkt naar Jurre en word rood, als hij maar niet door heeft dat we het over hem hadden. Als de les afgelopen is moeten ze nog naar een les, Engels. Dat vind Cynthia best leuk, ze is er erg goed in, alle lessen zijn afgelopen, ze kunnen naar huis "Eindelijk" roepen ze door de gang, wat een lange dag. Jurre moet opschieten, hij moet repeteren met de band, als hij samen met Gijs naar de studio fietst staan de fietsen van Elise Maud en Carmen eral, "sorry, we waren net pas uit" zeggen Jurre en Gijs, "is niet erg" zegt maud, "kom snel" zegt Elise "dan kunnen we beginnen" Jurre pakt de microfoon en gaat naast Maud staan, Gijs pakt zijn basgitaar, Elise gaat achter haar drums zitten en Carmen bespeelt de gitaar, ze spelen het liedje wat ze eerder geschreven hadden, het klonk best goed. Maar ze hadden een nieuw liedje nodig, hun band heet: "Super Sound" dat had Carmen bedacht, ze vonden het erg leuk, na een uur repeteren gaan ze weer met z'n allen naar huis, Jurre komt thuis hij loopt naar z'n kamer en gaat achter z'n bureau zitten, "ik ga maar eens beginnen aan een liedje te schrijven" mompelt hij. Hij zingt mee met wat hij al heeft geschreven, Julia komt boos binnen, "kan het wat zachter? ik ben aan het leren" en ze smijt de deur dicht, "hmm, Julia toch" zegt hij in zichzelf, ze kan echt heel irritand zijn, maar op sommige momenten is ze heel lief voor hem, echte broer en zus dus. Chantal is meestal wel lief, als ze chagerijnig is reagert ze soms dingen op mij af, maar dat gebeurt soms, hij zou geen betere zussen kunnen wensen, maar nu Cynthia nog ik wil haar zo graag vertellen at ik voor haar voel, maar het lukt niet, ik weet niet hoe. Jurre kijkt op z'n horloge " shit, over 5 minuten moet ik bij Elaine zijn" zegt hij. Hij pakt heel snel z'n fiets en fietst naar Elaine, nog net optijd is hij daar. "hooi, kom snel binnen" zegt Elaine, Elaine is denk ik wel m'n beste vriendin denk Jurre, ik kan veel lol met haar hebben en kan goed met haar praten als er wat is, ze zitten een uur dingen te bespreken wat ze allemaal gaan doen bij de beatchpary en wie er allemaal komen en wie niet, sowieso hun hele klas is uitgenodigd, maar als er meer mensen zijn is het veel leuker, ze hadden het erg gezellig samen, Jurre vertelde wat hij voor Cynthia voelt, Elaine zij dat hij het gewoon moest vertellen, "wist je nog tijdens wiskunde dat michelle zo moest lachen en dat Cynthia naar jou keek?" "ohja dat weet ik nog wat is daar mee dan?" vraagt Jurre verbaasd. "Nou misschien ging dat wel over jou, misschien vind ze je ook leuk!" "dat denk ik niet" zegt Jurre, Jurre denkt na, zou het echt zo zijn wat Elaine zegt?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen