Als Jurre nogsteeds gehijg hoort vraagt hij wie het is, "ik ben Sergio" Je deed te stoer op school, "je moet gewoon normaal doen" zegt Jurre boos. "Als jij nog een keer een grote mond hebt kan je klappen verwachten" zegt Sergio. "Als jij Cynthia met rust laat!" zegt Jurre hard. "Oke" en Sergio hangt op. Prutser zegt Jurre in zichzelf. Cynthia zit thuis op de bank tv te kijken, ze is best verdrietig, ik mis Francis zo erg denkt ze bij zichzelf. Zal ik haar bellen? Cynthia pakt haar telefoon en belt Francis. "Hallo met Francis" "Hee Frenn!" zegt Cynthia enthousiast, "ik mis je" Cynthia zucht, "Ik jou ook!" "maar hoe gaat het daar nog leuk op school?" vraagt Francis , "Ja te gek!" zegt Cynthia, "haha mooizo, nog leuke jongens?" vraagt Francis, "Ja, ik denk dat ik verliefd ben" zegt Cynthia. "Oeeeh op wie?" vraagt Francis nieuwschierig, "Hij heet Jurre" zegt Cynthia trots, "en er zit ook een jongen bij mij in de klas: Gijs, toen ik hem zag dacht ik meteen aan jou" verteld Cynthia. "hahah hoezo?" lacht Francis, "nou hij past heel goed bij jou! het is de beste vriend van Jurre" Cynthia lacht, Na 20 minuten hangen ze op, ik ga Francis en Gijs koppelen zegt Cynthia met een grijns op haar gezicht. Jurre verveelt zich dood, zangles gaat niet door, de juf is ziek. Chantal vraagt of Jurre meegaat naar Caren en Yarine, Jurre vind het altijd wel leuk bij hun maar gaat toch niet mee. "Is er iets?" vraagt Chantal. "Nee hoor maar heb niet z'n zin" zegt Jurre verveeld, Jurre dacht eens na over wat Elaine vanmiddag had gezegt, "Ik wil een heel groot feest, een beachparty ofzo" Jurre vond het wel een leuk idee, Morgen zou hij met Elaine dingen bespreken voor het feest, maar eerst moet hij samen met Elise, Maud, Carmen en Gijs een liedje schrijven voor hun band, als dat is gebeurd gaat hij verder met het feest.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen