"Als je ook maar één verkeerde beweging maakt zorg ik er persoonlijk voor dat je nooit kinderen krijgt." waarschuw ik hem, drink mijn flesje leeg en sta op. "Kom op, we hebben niet de hele dag de tijd." reageer ik geïrriteerd wanneer hij niet de kleinste beweging maakt. "Ik denk dat ik je een beetje raar vind, maar ik kan er best mee leven." mompelt hij en zet zich recht.

"Welke GSM wil je eigenlijk?" vraag ik terwijl we in de winkelstraat aankomen. "Ik heb er geen idee van. Misschien dezelfde... Ik begon hem net wat gewoon te worden." mompelt hij nadenkend. "Probeer eens iets nieuws." stel ik voor. "We zien wel." besluit hij uiteindelijk.
"Wat denk je hiervan?" Meteen schudt hij zijn hoofd. "Te weinig geheugen." verklaart hij. "En dit?" Twijfelend knikt hij en neemt hem in zijn handen. "Hij zit wel goed in mijn hand..." praat hij wat tegen zichzelf. "Hallo telefoon? Test 1...2... Test, test..." zegt hij terwijl hij de Gsm aan zijn oor houdt. Die jongen ontbreekt werkelijk een vijs.... Of twee. "Nog een voorstel? Ik heb hem niet graag." Verwonderd kijk ik hem aan. "Wat scheelt er nu mee?" vraag ik niet begrijpend. "Hij praat niet terug." Waarom krijg ik de neiging om me alweer voor het hoofd te slaan? "Wat vind je hiervan?" stel ik na een tijdje voor. "Ik vind hem wel leuk." glimlacht hij. "Voor je er opnieuw mee probeert te praten, hij praat ook niet terug." geef ik hem bedenkelijk nog mee. "Dat weet ik. Geen enkele GSM praat terug." Hoofdschuddend wacht ik af of hij hem dan toch zal nemen. "Hij heeft redelijk wat geheugen, hij ligt goed in mijn hand, hij is niet te groot... Ja, ik denk dat ik hem neem. Zouden ze hem ook in het roze hebben?" Ongelovig en geschokt kijk ik hem aan. Dit kan echt niet waar zijn. "Grapje. Ik neem hem in het zwart, ik heb het niet voor roze." zegt hij grijnzend bij het zien van mijn gezicht.

"Dus prinses Jasmine, zullen we nog iets samen doen?" vraagt hij grijnzend bij het verlaten van de winkel. "Dus Alladin, wat had je in gedachten?" antwoord ik op dezelfde toon. "De straat doorlopen, enkele winkels vanbinnen eens bekijken, iets gaan drinken?" denkt hij luidop na. "Sounds good to me." bevestig ik zijn voorstel.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen