Hi :D

sorry als er fouten in zitten, kben niet goed in speling :P
Ik had vandaag geen hw dus ik ging dit maar schrijven.
En ik heb een verrassing voor jullie:
One direction Nederland houdt misschien een wedstrijd voor 1D tickets op 3 mei!!!!
Omdat ik zoveel van jullie houdt deel ik de link :P
http://www.facebook.com/OneDirectionNL?fref=ts

xxx my

P.S dit hoofdstuk is lekker romantisch

8 uur later


Raya's POV

"Wat zullen we gaan doen boys?" Vroeg ik
" Ehm, een film kijken?" Zei Maja
Alle jongens juichten en Zayn schreeuwde dat hij de film ging uitkiezen. Hij keek in de kast waar alle films lagen en glimlachte.
"If you saw this your gonna die , klinkt goed" Zei hij terwijl hij naar de dvd speler liep.
Maja en ik keken elkaar bang aan. We houden niet van horror films. Ik heb die film van mijn oude vriendje gekregen maar heb hem nooit gezien.
" De film gaat beginnen, neemt u plaats!" schreeuwde Louis terwijl hij uit de keuken kwam lopen met 2 bakken popcorn. Ugh, let's begin.
Ik begon rustig naar de bank te lopen maar ik werd omgegooid door 4 jongens die elkaar aanvielen om een goede plaats op een van de banken te veroveren.
De banken waren nu allemaal bezet. Liam en Louis op de ene bank en Zayn, Niall en Maja op de andere. Ik ging met tegenzin op de grond zitten en zuchtte.
"Grmpf, de banken zijn bezet, " hoorde ik iemand achter me zeggen " dan zit ik maar naast jou".
Ik keek om en zag dat Harry naast me kwam zitten en zijn arm om mijn schouder sloeg. Ik duwde zijn arm weg en pakte een schaal popcorn. Ik hoorde de jongens achter me protesteren. Ik lachte toen ik zag dat Niall en ik de enige waren met popcorn.
"To late!" schreeuwde ik terwijl ik een hand popcorn in mijn mond propte.
"Let's start the moveeeeaaaaa!" schreeuwde Louis. Wat heeft die gast toch met schreeuwen?

een uur later
Nee, nee, nee!!! Ga niet naar binnen. Neeee!!!! Ik gilde en kroop tegen Harry aan. Ik hoorde iedereen om me heen lachen behalve Maja die zat ook tegen Niall aangekropen. Ik voelde dat Harry zacht over mijn hoofd aaide. Ik besloot weer te kijken, ik moet niet zo laf doen. Er kwam een romantische scene in de film en ik leunde langzaam met mijn hoofd op zijn schouder. Het net getrouwde stel in de film kwam binnen in hun suite. Ze zoenden en kleedde elkaar langzaam uit. Er kwam langzaam een klein meisje met een mes achter de gordijnen vandaan. En.......
" AAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!" schreeuwde ik " ik kan echt niet tegen deze films"
Eindelijk het einde!!! Wacht, wat staat daar?
If you saw this movie your gonna get killed by the girl from the movie. THE END
"Wat?" zei ik bang
" Rustig maar," zei Liam " ze proberen ons alleen maar bang te maken. Dat is het doel van Horror films. Kom we gaan naar bed, welterusten"
"Good night" antwoordde ik maar terwijl ik naar mijn kamer liep was ik toch bang. Ik keek achter de gordijnen en checkte of het raam dicht was.
" Rustig Raya, serieus! Het is maar een film!" Zei Harry terwijl hij zich uitkleedde
" i-i-ik ben gewoon bang. Ik kan echt niet tegen horror films" Antwoordde ik hem terwijl ik ook mijn kleren uitdeed om me om te kleden in mijn pyjama
Opeens tackelde Harry me op het bed. Ik schreeuwde en sloeg hem in paniek.
"Auw," schreeuwde hij " wat jij wilt!" Hij begon me te kietelen
"S-s-s-stop!!!!" giechelde ik
"NEVER" zij Harry terwijl hij op me ging zitten. Op dat moment kwam Liam binnen " What the fu.....dgecake zijn jullie aan het doen?" vroeg hij
"Ehm" stamelde ik
" Ik was haar aan het kietelen" Zei Harry
Liam lachte ongelovig en liep de kamer uit. Toen hij weg was barstte we in lachen uit.
"Oke ik ga slapen" Zei Harry
" Ik durf niet te slapen" Fluisterde ik maar Harry hoorde het toch. Hij trok me naar hem toe en knuffelde me.
"Wees maar niet bang, Harry is hier om je te redden" Fluisterde hij in mijn oor
Ik lachte maar hij zei "Ik ben serieus, als iemand jou iets aan zou willen doen zal ik je beschermen en diegene in elkaar slaan"
"Echt waar" fluisterde hij en hij leunde naar me toe. Ik leunde ook naar voren en ons lippen raakte elkaar. Het was alsof alle vlinders van de wereld een feestje in mijn buik hielden. Harry likte aan mijn lip en ik opende mijn mond, onze tongen draaiden om elkaar en het leek alsof ze danste. Precies op dat moment kwam Louis binnen. "Raya ik hoorde van Liam dat Harry jou zat te kietelen dus ik kom je red........ Wat de hell zijn jullie aan het doen?"
We keken allebei op en ik zei boos " Wat hebben jullie toch met de kamer binnen komen zonder te kloppen!"
" Jongedame ik denk dat dat wel het minst erge probleem is dat jij op dit moment hebt." Zei Louis " BOYS KOM SNEL!!!"
Alle jongens kwamen de deur door. Ik lag daar maar met een rood hoofd in Harry's armen.
"Wat??!!" Zeiden ze allemaal tegelijk terwijl ze verbaast keken.
" Waarom liggen jullie in jullie ondergoed bij elkaar in bed?" Vroeg Zayn terwijl hij zijn wenkbrauwen optrok
"Het is niks, we waren gewoon..." begon Harry maar hij werd onderbroken door Louis
" Aan het zoenen in jullie ondergoed in bed, nee hoor dat is gewoon" zei Louis boos. Hij pakte me bij mijn arm en trok me de kamer uit.
"Louis doe normaal, je bent mijn vader niet" schreeuwde ik en Harry knikte.
"Jij gaat niet meer met Harry in één kamer slapen jongedame, kom maar naar mijn kamer" Zei Louis, hij klinkt nu echt zo als een overbezorgde vader
" En hoe ga je dat doen? Ik, Raya, Niall en Maja hebben de enige twee- persoons kamers" Zei Harry " Laat ons alseblieft bij elkaar" hij maakte een pruillip
" Daar verzin ik wel iets op!" Zei Louis boos terwijl hij me de kamer uitsleepte
Ugh, Louis doe normaal!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen