Foto bij 014

Sorry, ik zal het niet meer zeggen dat het slecht is :( (ik zal het alleen nog denken, ik denk het bij dit stukje dus ook :p)
En nog even zeggen dat ik jullie reacties geweldig vind, jullie zijn de reden dat ik nog steeds schrijf en jullie maken me altijd blij :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Annieschild

    Ik lees het verhaal pas voor de eerste keer door, maar de stukjes van seth zijn geweldig!

    1 decennium geleden
  • Bellum

    @Courtesy, Idd!
    Ga dus maar snel verder :3

    1 decennium geleden
  • annae

    Tja ze is er nu achter gekomen dat er iets heel vreemds is benieuwd wat ze gaat zeggen als ze t echt weet...
    En t is echt akward om te vinden vooral als er dan iemand zo goed als binnenkomt
    Maria zag poes tien die reactie eindelijk geplaatst werd er weet en nieuw stukje was dus werd k helemaal blij en ben nu dus bezig met nog een reactie omdat ik t een tijdje niet gedaan had omdat ik achter liep om nou achteraf te reageren vind ik niks want dan wil ik verder lezen dus wat ik zeg over hoe leuk b en verslavend dit verhaal is geld bij al je hoofdstukjes ookal reageer ik niet, mss lees ik t niet meteen maar ga wel alsjeblieft snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Opia

    Dingen zullen waarschijnlijk nog erger worden als ze erachter komt dat Lucas ook wel degelijk meer weet.. ;o
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen