Robert kwam best dicht bij me zitten en ik voelde me veilig. Alleen ook wel bang. Zomenteen zeg ik iets doms! Robert keek me aan en zei: ‘ Wat vind je van deze school?’ ‘Nou veel beter dan me oude.’ Robert keek naar voren en zei: ‘Isa en Jo zijn sowieso je vrienden. Heb je nog meer?’ ‘Weet ik veel.’ Ik keek geschrokt naar de grond en dacht: Waarom doe ik zo dom! Robert keek me weer aan en ik bloosde. Ik keek hem ook aan en we keken elkaar aan en ik had de neiging om hem te zoenen. Ik wou ’t doen maar toen kwam z’n ex en ik keek weer naar beneden. ‘Melissa wat moet je hier?’ ‘O heb je weer een ander Robert. Meisje pas maar op hij dumpt je zo weer’ Ik keek haar chagrijnig aan en keek weer naar de grond. ‘Melissa rot op!’ ‘Tss voor jouw niet maar ik ga eten.’ Melissa fietste weg en ik dacht: Die Melissa is gewoon jaloers. Ik keek Robert weer aan en me mobiel ging. Net toen Robert me wou kussen! Volgens mij…Ik nam op en zei: ‘Mam! Wat is er?!’ ‘Liefje toch… Je moet naar huis toe!’ ‘Mam doe even niet zo idioot!’ ‘Noem je me nou idioot!!!’ ‘Mam…’ Opgehangen.. Nu moet ik ergens anders heen. Stomme ouders. Ik ging weer zitten en zei: ‘Ik moet ergens anders logeren dus ik ga…’ ‘Wil je anders bij ons logeren?’ Ik keek hem aan en deed net alsof mij het niets boeide en ik zei: ‘Is goed.’ Het liefst zou ik een party geven. Maar dat gaat moeilijk. En omdat iemand iets aardigs deed? Daarvoor een party. Ja hoor…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen