Ninety-Five
*Zoey Miller
Ik draaide me snel om en zag hoe Liam geschokt naar Harry's gezicht keek. 'Wat is er gebeurd?'' werd voor de zoveelste keer gevraagd.
'Ik heb een beetje ruzie gemaakt met Trevor.' antwoordde Harry snel. 'Een beetje? Je moet je gezicht eens zien. Waarover ging het? Waar is Trevor?'
Harry's ogen schoten even hulpzoekend naar de mijne. Heel eventjes maar, maar het was genoeg voor mij om er iets volslagen idioot uit te flappen:
'Harry, eh... Hij, Harry dus, zei dat-' Oké, je kan dit. Denk na, wat is een goede reden om iemand te slaan? Wat zou Harry kunnen zeggen dat gemeen genoeg is voor Trevor om hem te slaan, maar niet gemeen genoeg dat Liam aan Trevors kant staat? Wel, ik had Mell geslaan omdat ze mijn uiterlijk bespot had... 'Hij zei dat Trevor een idioot kapsel had.' flapte ik eruit. Liam trok een wenkbrauw op en ik voelde hoe Ariana me achter mijn rug bespottend aankeek. Nice one. Ik had ook kunnen zeggen dat Harry Sven, omdat dat redelijk geloofwaardig was, een idioot had genoemd en Trevor had gedacht dat het over hem ging en had hem daarom geslagen.
Maar nee, ik ben Zoey Miller. Ik ben de slechtste leugenaar sinds de geschiedenis van de leugenaars en ik ging al onderuit aan druk voordat die er ook maar was.
'Heeft Trevor Harry geslagen omdat die zijn kapsel beledigde?' herhaalde Liam mijn woorden ongelovig. 'Nee. Niet alleen daarom, dat heeft hij eerst gezegd. En daarna heeft hij hem een eikel genoemd en daarom heeft hij hem dan uiteindelijk geslagen.' verbeterde Louis me vluchtig.
Liam knikte. 'Oh. Gaat het een beetje, Harry? Je moet er ijs op leggen.' zei Liam, die blijkbaar genoegen nam met die uitleg. 'Waar is hij nu?'
'Zoey heeft hem weggestuurd.' verklaarde Niall. Met een onderdrukte glimlach op zijn gezicht keek Liam me aan. 'Dus je hebt het uitgemaakt... Jammer voor je, maar je verdient een stuk beter. Binnen een paar jaar vind je wel iemand nieuw. Misschien moet je een tijdje niet meer daten en je meer op je studie richten tot je naar de universiteit gaat.' Ik rolde gepikeerd met mijn ogen. 'Ik heb het niet écht uitgemaakt, ik heb gewoon gezegd dat het beter was als hij wegging.'
'Oh...' liet hij teleurgesteld horen. 'Niet dat ik nog langer wil samenblijven met iemand die anderen pijn doet. Ik bedoel gewoon dat we nog niet meteen van hem af zijn. Al zijn spullen staan hier nog en die zal hij ook niet zomaar achterlaten.' 'En hij heeft nergens om te verblijven.' vulde Ariana me aan. Ik schudde mijn hoofd. 'Daar zou ik me geen zorgen over maken.' antwoordde ik terwijl ik in mijn gedachten prefereerde naar Trevors charme's die hij ongetwijfeld wel zou gebruiken op een of ander meisje in de buurt om een slaapplaats te veroveren.
Sorry voor het korte, saaie stukje. Het is vrij grappig hoe je barst van de inspiratie als je geen tijd hebt om te schrijven en compleet hersendood bent als je dan wel eens tijd hebt.
Reageer (2)
hahahh allerslechtste leugenaar in de geschiedenis van leugenaars
1 decennium geledensnellverderr<3
ga snel verder xx(H)
1 decennium geleden