Foto bij At the riverbed

okay, ik begin hier weer sneller in te worden. Deze hoofdstukken hebben allemaal iets romantisch, maar vergeet niet dat dit verhaal "Sex toy" of Akatsuki heet. Na deze set van romantisch getinte hoofdstukken gaan we er hard tegenaan met drama en regelmatig (gedetailleerde) seksscènes. Dus geniet nog even van de romance, maar we gaan de kant uit die ik eigenlijk uit wou met dit verhaal. (ik heb kunnen oefenen met het schrijven van seks)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Hopefulness

    *Zit stiekem te hopen op nog een vervolgje voordat ze naar bed toe moet*
    -puppy eyes-

    Yes, I have become addicted.

    1 decennium geleden
  • Hyonyeo

    “Ik zou je nooit verkopen.”
    Awwwwww. Ik had werkelijk niet verwacht dat ik Kakuzu ooit zo lief zou vinden. Het is echt schattig, en zoals ik al eerder had vermeld: ik schaam me bijna dat ik Hidan nu zo lomp vind haha. Terwijl ik hem nog altijd het leukste vind. <3.
    Hel, wat heb ik dit verhaal toch gemist zeg. Ik ben superblij dat je hiermee verder gaat! Je schrijft deze chapters heel mooi en kan niet wachten op het volgende deel, met Bunny. :].

    1 decennium geleden
  • Chiya

    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Ah so lovely!
    Ik heb dit verhaal hendig gemist.
    Ik hoop ook dat je snel weer een hoofdstukje online zet.
    Krijgt Bunny ook nog romantiek met Pain/Madara? o.o ME WANTS!
    En ik kan niet wachten op de sexy-time hoofdstukjes,
    ik sta te springen! Snel verder!
    <3xx

    1 decennium geleden
  • sexkitten

    verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen