Foto bij 035- Ella & Liam

Vrolijk Pasen!!! Beetje laat maar ik dacht er nu pas aan ....


Liam James Payne

Met trillende handen open ik de deur en loop ik naar binnen. Nergens zie ik een spoor van Ella. In de badkamer hangt wel haar kleedje. In de kast is gerommeld, sommige dingen liggen in het rond en ik kan zien dat er snel spullen weggenomen zijn. Op de tafel ligt een brief. Ik vrees zelf al het ergst en begin de brief te lezen.

"Dear, dear Liam,
Sorry I hide me, but I knew you would come after me. I’m going to my dad, in Belgium. I don’t want to be here if I’m in between you and your friends. I don’t know what I did wrong but Niall must have a reason. Don’t come after me, please. I know that this is hurting you and believe me, it’s hurting me too. But I thought that I would be happy here in England. I don’t hate Niall, but what he said hurts me. And not just a little bit. I love you and that will never change but I cannot live there if one of your best friends ignores me or fights with me. I will miss you.
Ella.
P.s.: Say bye to Harry and Elouise, Louis and Eleanor, Molly (and thanks her for everything) and Zayn."

Ik zak op de stoel neer en stuur een sms naar Harry, dat hij zo snel mogelijk hierheen moet komen. 'Liam? Where is she?' vragen Louis en Harry meteen als ze arriveren. Ik wijs naar de tafel waar de brief nog steeds ligt. Pas als Harry en Louis naar de tafel lopen merk ik dat Zayn en Niall ook mee zijn gekomen. Zayn kijkt me vragend aan en ik knik naar de brief. Niall komt aarzeld voor me staan. 'I messed it up, right?'vraagt hij schuldig. Ik trek mijn schouders op en laat me op de bank zakken. Niall loopt naar de andere die ondertussen de brief al hebben gelezen. 'She's gone? That's not possible', zegt Harry ongeloofwaardig. Louis weet voor het eerst niet wat zeggen en Zayn woelt door zijn haar. Niall staart naar de brief, mompelt iets en laat zich naast me neervallen. 'Liam, I'm so so sorry. I didn't want her to leave. I just...' 'Niall, I'm mad but that will not surprise you. But I don't want to lose you too. There is one thing I really want to know, why do you hate Ella? You didn't give it a chance...' 'I don't know, I just don't like her.'

Ella Claire Vanberghe

Terwijl ik op de boot zit, bel ik papa. Ik weet niet of hij nog thuis woont dus moet ik dat vragen. Natuurlijk vraagt hij wat er is, maar ik weet hem voorlopig af te schepen. Ik denk ook hoe Liam zich nu moet voelen. Hij zal mijn brief inmiddels wel gevonden hebben. Niet echt een propere manier om erachter te komen dat je vriendin weg is, maar persoonlijk zou ik het nie aankunnen. En Liam zou me niet laten gaan. Ik zucht en hoop dat ik snel naar mijn pa toe kan. En Jasmien zou ik nu ook wel willen zien. Ik ga aan de railing staan en sla mijn armen over elkaar. Zou Liam wenen? Ik heb hem nog nooit zien wenen. En Harry? Heeft ie net een beste vriendin, laat ze hem achter. En Louis? Mijn weirdy, hij is de zijne kwijt. Eleanor en Elouise, ze zijn beide een vriendin kwijt. Maar ze kenden me toch nog niet zo lang. En Molly? Ik voel me wel schuldig. Dan biedt ze me een baan aan, vertrek ik zonder iets te laten weten. Ook al was ik nog niet zolang in Engeland, ik moet veel meer mensen achter laten dan dat ik uit België vertrok. Mensen die veel voor me betekenen. Waar ik alles voor zou doen...

Reageer (3)

  • LeLouisx3

    Ewel é nu zou Niall haar mogen gaan halen

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Oomg super zielig, mar waarom doet niall zo?

    1 decennium geleden
  • Merry10002Xx

    :| :( :| omg kweet nie wak moe zeggen. tis bere zielig(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen