Chapter 004 ||
Mijn ogen werden groot. Ik kniel naast haar neer en ik voel haar hoofd en pols. Geen warmte en geen hartslagen. Ik raak in paniek en ik weet even niet wat ik moet doen. Ik leg mijn handen op haar buik en doe mijn ogen dicht. Ik denk aan wat het elfje me heeft geleerd, hoe ik magie moet gebruiken. Ik vorm een beeld in mijn hoofd. Hoe ik Mijn handen gebruik om haar te laten leven, hoe ze opstaat en mijn dan bedankt. Hoe we dan samen de hele weg af zullen reizen om mijn familie en de elfenwereld te redden, maar mijn fantasie word geen werkelijkheid. Het elfje stond niet op, wat doe ik verkeerd? Het elfje heeft het zelf gezegt. 'Elfenmagie gaat boven alles! Behalve de staf der Wondere...' 'Dat is het!' riep ik hardop. Ik moet de staf der Wondere vinden! Toch probeerde ik het elfje wakker te schudden, te fluisteren, magie te gebruiken en haar te verzorgen, maar het lukte niet. De macht van Glortharck is het elfje fataal geworden. En vast niet alleen dit elfje. Ik moet redden wat er te redden valt. Ik moet mezelf maximaal inzetten! Met deze instelling ging ik op zoek naar de staf der Wondere!
Sorry voor het kleine hoofdstuk, maar ik zit een beetje met huiswerk enzo, maar ik kon het niet laten om door te schrijven. De volgende hoofdstukken zullen weer wat langer zijn!
Reageer (2)
...
1 decennium geledenBoehie en ik wou nog dat het elfje bleef
Elfje dood? Ahhww, en waar moet je dan beginnen? Snel verder! Succes met je huiswerk (:
1 decennium geleden