Foto bij Hoofdstuk 55

Hallotjes!
Vandaag begint mijn proefwerkweek :'(.
Ik hoef pas om 11.30 op school te zijn dus dacht ik: Ik activeer even een hoofdstukje voor mij lezertjes. :D
Ik zou pas dinsdag weer wat activeren, misschien eerder maar dat denk ik niet.

Ach, hoop dat jullie het een leuk stukje vinden.

Xx,
Storiesxx3

Ik lig tegen Peter aan en ga met mijn vingertoppen over zijn blote borst heen. Ik heb vannacht bij hem geslapen, omdat hij morgen weer naar huis gaat. We gaan vandaag helemaal niks doen. We blijven de hele dag bij elkaar en genieten van elkaar. Ik ga Peter echt missen. Ik weet namelijk niet wanneer hij weer naar Nederland komt of wanneer ik naar Engeland ga. Ik ben net wakker en Peter slaapt nog. Ik teken cirkeltjes met mijn vinger over Peters borst en hoor dan opeens een kleine kreun. Ik kijk naar Peter’s gezicht en hij opent zijn ogen. “Goedemorgen, hottie”zeg ik en druk mijn lippen op de zijne. “Goedemorgen, prinses”zegt Peter lachend. Ik ga weer liggen en leg mijn hoofd op Peter’s borst. Ik teken weer cirkeltjes op zijn borst en staar naar mijn vinger die ik beweeg. “Ik ga je missen”zeg ik zacht. “Ik jou ook. Ik kan er echt niet aan denken dat ik morgen naar huis ga en dan thuis kom zonder jou.” “Ik kan me niet bedenken dat ik niet snel naar je toe kan komen om je een knuffel te geven.” “Ga mee naar Engeland.” Ik ga rechtop zitten en kijk Peter aan. “Peter. Ik zou heel graag met je mee gaan, maar ik heb mijn werk, mijn familie en mijn vrienden hier. Ik kan niet zomaar weg gaan.” “En ik kan niet hier blijven.” “Dat weet ik.” Ik ga weer liggen en kruip helemaal tegen Peter aan. “Laten we anders maar gewoon van elkaar genieten vandaag”zeg ik. “Dat lijkt me een slim plan.” Peter gaat rechtop zitten waardoor ik ook moet gaan zitten. “Lieverd.” “Ja”antwoord ik. “Zullen we anders gaan douchen?” “Samen?” “Als jij dat wilt.” “Is goed. Kom”zeg ik en trek Peter uit bed. Ik ren naar de badkamer en even later staat Peter ook in de badkamer en kijkt me lachend aan. Ik zet de douche al aan en doe de deur dicht. Ik kleed me uit en gooi mijn kleren naar Peter toe. Peter staart naar me en blijft als een soort stambeeld staan. Ik lach en spring dan onder de douche. “Kom je nog”zeg ik lachend. “Uhm… ja.” Peter kleed zich uit en komt ook onder de douche staan. Peter is stil en staart me alleen maar aan. “Je weet dat staren onbeleefd is, hè?” Peter is zo ver in gedachten dat hij me niet eens hoort, dus pak ik de douchekop en maak hem nat. Peter schrikt op en kijkt me aan. “Waarom deed je dat?” “Ik zei wat tegen je maar je reageerde niet. Waar zat jij naar te kijken?” “Naar jou.” “Kan je daar mee stoppen, ik word er ongemakkelijk van.” “Sorry. Kom hier.” Ik zet een stap naar Peter en hij slaat zijn armen om me heen. Hij drukt zijn lippen op de mijne en trekt me mee onder de douchekop. Het water loopt over onze lichamen heen en wij staan nog lekker te zoenen. Als ik in de gaten krijg dat ik geen lucht meer krijg, haal ik mijn lippen van Peter af en neem een grote hap lucht. Peter draai zich om en pakt de zeep en doet wat op zijn hand. Hij draait zich weer naar me om en kijkt me vragend aan. “Mag ik je inzepen of wil je dat niet”vraagt hij een beetje verlegen. Ach, dat maakt hem zo schattig. Peter is verlegen omdat we allebei naakt zijn. Dit is de eerste keer dat hij me naakt ziet en hij trilt een beetje. Ach ik heb met hem te doen. “Ga je gang. Hé, je hoeft niet verlegen, zenuwachtig of onzeker te zijn. Ik houd van je en daarom staan wij nu samen onder de douche. Ik heb niks voor je te verbergen” Oké, ik heb hem niet verteld over mijn gevoelens voor Charlie maar verder vertel ik hem alles. “,dus stop met trillen en geniet van dit moment.” Peter kijkt me aan en er verschijnt langzaam een glimlach op zijn gezicht. “Ik houd van je, Aim”zegt hij lachend. Hij drukt zijn lippen snel op de mijne en begint me dan in te zepen. Ik pak ook wat zeep en begin hem ook in te zepen. Ik denk dat als er nu iemand binnen zou komen, dat diegene echt raar naar ons zou kijken. “Aim?” “Ja, wat is er?” “Je bent prachtig.” Ik bloos licht en kijk naar mijn voeten. “Niet blozen, het is de waarheid.” Ik kijk op en kijk hem aan. Ik lach breed als ik zijn gezicht zie en druk mijn lippen op de zijne. “Jij bent ook niet verkeerd”zeg ik en Peter schiet in de lach. Ach, wat houd ik van deze jongen.

Reageer (2)

  • xSmallx

    Aaawh Peter is lief!!
    Suc6 met de proefwerkweek!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    aaaaww ik ben echt jaloers op aimee, ik wil ook zo'n vriendje......
    aimee moet gewoon met hem meegaan, of peter moet blijven, ze moeten in elk geval bij elkaar blijven voordat charlie dalijk zijn kans schoon ziet in een poging aimee weer voor hem te winnen, durf namelijk te wedden dat hij de verloving met esther zo zou verbreken, maar dan alsnog kiest aimee toch wel voor de o zo knappe, lieve, sexy en verlegen peter. toch?!
    kudo voor jou omdat ik dit een lief stukje vind, maar schrijf vooral snel verder (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen