‘Daan kun je ons dit uitleggen?‘ Daans ouders houden de schoolkrant voor zijn hoofd en kijken hem aan. ‘Hoe durf je?! Met zo‘n genante foto in de SCHOOLKRANT te staan?!‘ roept zijn vader. ‘Daan, is dat je nieuwe vriendinnetje? Hoe heet ze? Hoe oud is ze? Wat zijn haar hobby‘s?‘ vraag Sam nieuwsgierig. ‘Mam pap, Ik heb verkering met Demelza. Ze zit bij me op school. Ik gaf haar een kusje en toen kwameb er net vervelende meisjes aanlopen die net op dat moment een foto maakten‘ vertelt Daan. ‘ Daans. vader wil weer boos worden maar hij ziet dat Daan tranen in zijn ogen heeft. ‘Sorry Daan, Super leuk voor je. Vraag maar of ze hier een keer op bezoek komt!‘ zegt Daans vader.

Na het eten gaat Daan buiten nog voetballen. Zal hij Demelza nog ophalen? Ja Nee Ja Nee galmt er door zijn hoofd. ‘JA JA IK DOE HET‘ schreeuwt Daan. En hij loopt trots naar Demelza‘s huis. Hij belt aan. ‘Hoi mevrouw, Is Demelza er ook?‘ vraagt daan. ‘Jij moet Daan zijn! Ik heb al veel over je gehoort! Kom binnen.‘ zegt zijn moeder. Daan stapt naar binnen. ‘Ze is boven, ga maar‘ en haar moeder wijst naar de trap. Heel stil loopt Daan de strap op. Demelza mag hem nog niet horen. Daan doet deur zachtjes open. Op haar bed zit Demelza haar nagels te lakken. ‘Daan!‘ roept Demelza ‘Wat een verra ‘Ga jessing t!‘ en kussen elkaar kort.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen