Nadat we hadden gegeten hadden we ons verzameld op de bank en begonnen we spelletjes te spelen.
We waren nu waarheid doen of durven aan het doen.
Soms waren we echt kleine kinderen.
Liam zat tegenover me en ik voelde Liam’s ogen op mij branden maar probeerde er niet veel aandacht aan te besteden.
Ik was wel iemand die hield van hard to get, alleen wist ik nog niet hoe ik dat moest gaan doen bij Liam. Zijn perfecte glimlach. Zijn diep bruine ogen. Alles in hem liet me smelten. Hoe moest ik dan ooit doen alsof ik niet zomaar te krijgen was?
“Jaylee! Waarheid doen of durven?” begon Harry enthousiast. Wat was dat joch nu weer van plan? Hij had altijd rare acties wat moest ik nu wel niet van hem verwachten?
“Uhmm, doen” “Oke, je mag niet weigeren he!”
“Nee Styles zeg nu maar gewoon wat ik moet doen!” zuchtte ik. Wat was dat joch in vredes naam van plan. Zolang ik maar niet in mijn lingerie buiten moest rennen vond ik het goed.
“Kus Liam!” mijn ogen sprongen open. Hoorde ik dat nu goed? Moet ik nu Liam gaan kussen? Hoe wilde ik dan in vredes naam hard to get gaan spelen?
Hmm. Ik stond op, liep naar Liam toe en ging op zijn schoot zitten.
Ik keek hem sensueel aan en beet zachtjes op mijn eigen onderlip.
Langzaam bracht ik mijn lippen naar die van hem.
Toen onze lippen elkaar raakte wilde Liam de leiding nemen.
Maar daar liet ik niets van inkomen.
Zachtjes beet ik op zijn onderlip. Wat luid gejoel om ons heen opleverde.
Nadat ik zijn onderlip los had gelaten tikte ik met mijn tong op zijn lip. Willig opende hij zijn mond en speelde onze tongen een spel.
“Its just a gain, just a gain mr Payne” fluisterde ik in zijn oor nadat ik onze zoen had beëindigd.
“Oehh wat werd daar gezegd?” hoorde ik Leah nog roepen.
“Gaat je niks aan little siss”
Ik stond op van zijn schoot en liep extra heup wiegend terug naar mijn plekje op de bank naast Louis en Harry.
Nog even schonk ik Liam een speels glimlachje.
“Jaylee your turn” hoorde ik Louis zeggen.
“Oke! Niall!” meteen kwam er een nog grotere grijns op mijn gezicht.
“Uhmm, doen” “Oke ook doen dan weet ik nog wel een goede!” ik keek Leah even grijzend aan maar ze snapte me niet.
“Niall jij houd van eten, toch?” meteen kreeg ik een knik als bevestiging.
“Dus je houd ook van aardbei?” zijn ogen begonnen te glinsteren, wat ik opvatte als een ja.
“Nou dan proef die aardbeien maar van Leah’s lippen!” meteen schoten Harry, Louis en Zayn in de lach.
Liam gaf geen keek omdat hij me nog steeds aanstaarde, volgens mij is mijn actie wel goed gelukt.
Leah begon meteen te jammeren. Nu Leah hou je mond dadelijk word het helemaal niks! Gil ik in mij zelf.
Ik geef haar een doordringende blik en ze zweeg meteen.
Niall kreeg een rood hoofd waardoor ik het nog grappiger vond.
“Ja Niall opstaan!” gilde Zayn.
Voorzichten stond Niall op en ging hij naast Leah zitten. Hij keek mij nog even twijfelend aan.
Maar Louis gaf hem een duwtje waardoor zijn lippen op die van Leah belanden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen