Hoofdstuk 12 ~ Jaylee McHall
Nadat we alle inkopen hebben gedaan zijn we samen met Liam de jongens gaan halen.
De jongens voelde zich meteen op hun gemak.
“Jaylee!!! Help, de jongens pesten mij” hoorde ik door haar geschater heen.
Ik keek even om het hoekje van de keuken en zag dat Harry en Niall haar aan het kietelen waren.
“Succes ermee Le” lachte ik en keek weer naar Liam die wat moeilijk stond te roeren in de pan met saus stond te roeren.
“Liam is het zo moeilijk om gewoon rondjes te roeren?”
Liam keek me beledigd aan.
“Liam kijk zo roer je in een pan met saus” ik pakte de lepel uit zijn hand en deed het een keer voor.
“Zo?” vroeg Liam terwijl hij mijn hand vast pakte en rustig meer roerde.
Even ging er een shock door me heen, die gevolgd werd door een warmte vlaag.
Alsof ik op hete kolen stond.
Ik draaide mijn hoofd langzaam naar recht naar zijn hoofd en liet de lepel los.
Liam liet de lepel ook los en bracht zijn hand naar mijn gezicht.
Zachtjes streek hij met zijn duim over mijn wang.
Mijn ogen flitsten van zijn mooie bruine ogen naar zijn lippen en weer terug naar zijn ogen.
Langzaam kwam hij dichterbij. Ik sloot mijn ogen en voelde Liam’s zachte lippen op de mijne.
Opnieuw ging er een shock door me heen.
Wat had die jongen een heerlijke lippen.
Liam eindigde onze zoen. Even ging er een vlaag van teleurstelling door me omdat hij de zoen stopte. Het mocht van mij uren duren.
“Je bent mooi Jaylee” fluisterde Liam in mijn oor.
Er verscheen een glimlach op mijn gelaat.
“Jay! Help me nu, Niall laat me niet me…”
Ik draaide me niet om naar Leah omdat ik verzonken was in Liam’s ogen.
“Oh sorry, sorry, sorry ben al weg” ratelde ze er snel achteraan en liep weer weg.
Liam gaf er ook geen reactie op.
Ik kreeg mijn ogen niet losgerukt van de ogen van Liam, en om eerlijk te zijn volgens mij Liam ook niet van mijn ogen.
“Denken jullie aan het eten!” Hoorde ik Harry vanuit de woonkamer gillen waardoor ik wakker werd geschut. Meteen keek in de pan.
Net op tijd. Ik mengde de macaroni snel door de saus.
“Aan tafel!” riep ik vanuit de keuken terwijl ik de pan naar de eettafel bracht.
Liam liep een beetje ongemakkelijk achter me aan.
Er zijn nog geen reacties.