Zingende sprongen we uit auto, liepen over de parkeerplaats en liepen de winkel in. Natuurlijk was Jaylee er meteen van door, op naar de chocopindas. Ik keek naar rechts en zag een jongeman met een zwarte blouse aan een pak macaroni bekijken. De mouwen van zijn blouse waren opgestroopt. Over zijn rechter arm liepen pijlen.
Liam.
Ik liep naar hem toe en tikte op zijn schouder. Van schrik liet hij zijn pak rijst vallen.
'Leah!'
Hij lachte en gaf me een knuffel. Ik was vergeten hoe enthousiast hij was.
'Hey liam, macaroni aan het kopen?'
Hij grinnikte.
'Ik heb werkelijk geen idee hoe je dat maakt.'
Toen kreeg ik een idee.
'Kom bij ons eten, Jaylee kan goed koken, zij leert het je wel.'
Ik hoorde iemand rennen, harde voetstappen die onze kant op kwamen.
'LEAH LEAH! Ze zijn in de aanbieding! 2 voor de prijs van 1!'
Jaylee kwam aanrennen met haar armen vol met chocopindas tot ze Liam zag staan. Haar schattige wangetjes kleurden knal rood, ze werd verlegen, wat je absoluut niet vaak zag bij mijn grote zus.
'Jaylee vind je het goed als Liam mee eet?'
Heftig knikte ze ja
'Gezellig.'
'Is het goed als de andere ook mee eten? Het was namelijk mijn dag om te koken,' zei Liam.
'Laat maar komen!' Jaylees dag kon volgens mij niet meer stuk. Ze liep vrolijk naar de kassa, en wist niet hoe gauw ze bij onze busje moest zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen