Aller, aller liefste mamsiemans en piepsepaps,
Nogal wat gedoe over de kamers hier in SHIZ, maar geen punt, daar sta ik boven! Dus geen zorgen, ik ben verder goed gezond.
Nogal wat gedoe, want ja mijn huisgenote is..... bijzonder, maar dan ook uitzonderlijk, merkwaardig, en bovendien ook onbeschrijfelijk tegelijk.
Galinda

Dat is wat er in mijn brief staat, 50 woorden en 330 letters aan geweldige geweldigheid! Ik loop naar het kamertje waar ik mijn brief af moeten geven. Dat kamertje kan best een make-over gebruiken, alles en iedereen eigenlijk, nou ja, ik niet natuurlijk!
Als ik het kamertje binnenloop, zie ik haar: De gevreesde kikker! Ik loop langs haar en probeer haar niet aan te kijken, maar natuurlijk mislukt dat, want ik vang een glimp op van haar... dat gedoe wat ze een jurk noemt, vreselijk!
Ik geef mijn brief af en loop weg. OP de kamer aangekomen die ik met kikkertje moet delen, aangezien ik niet eens mijn eigen verdieping mag houden, lach ik om het verschil van haar kant en de mijne, ik heb gewoon een mooie, met een rek vol schoenen, een kast die uitpuilt van de kleren en een prachtig bed met een paars dekbed en een overvloed aan kussens.
Haar kant daaintegen is lelijk, met een saai bed en een kast die niet half ontploft, haar rek staat niet eens voor de helft van de schoenen en ze slaapt op maar één kussen. Hoewel ik haar haat, krijg ik wel een beetje medelijden met haar, hoe kan ze het volhouden?
1: ze is niet zo knap als ik
2: ze is niet zo aardig als ik
3: ze heeft niet zoveel kleren als is
4: ze heeft niet zoveel schoenen als ik
5: ze heeft maar 1 kussen
6: moet ik nog doorgaan of wat?

Ik ga op mijn bed liggen en probeer niet naar haar te kijken. Ze had toch een zusje? Dat meisje in die rolstoel? Wat zou zij zich doodschamen voor zo'n kikker! Ik heb echt zoveel medelijden met haar, haar vader, moeder en andere familie en vrienden.... Wacht, dacht ik nou vrienden? Ik kan het niet later om in een hysterisch gegiegel uit te barsten, een kikker als zij kan geen vrienden hebben! Kikkers zijn onvriendelijke wezens, zwanen, zoals ik zijn hartstikke vriendelijk, knap en iedereen wil vrienden zijn met zo'n prachtige zwaan! Ze willen geen, nou ja, kikkervriend zal ik maar zeggen....

Reageer (2)

  • Sophizya

    Zwaan?? Eerder een kip of gansxD

    8 jaar geleden
  • WickedWyvern

    Dat lijstje... ... ...

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen