7~
Wil je morgen misschien naar mij komen? x Ik lees het berichtje nog eens opnieuw als ik op mijn kamer ben. Lies is maar naar huis gegaan en ik weet niet wat te antwoorden. Vindt ik Daan leuk? Is het erg dat Lies op Nils is? Ben ik jaloers, vindt ik Nils misschien ook iets leuker dan alleen vrienden? Ik weet het niet , maar toen hij me die knuffel gaf voelde ik toch echt die kriebel. Ik besluit te antwoorden naar Daan, misschien dat ik dan minder aan al mijn vragen denk. Hey Daan sorry dat ik nu nog maar antwoord! Alles goed? ps. ik kom heel graag naar jou morgen!x Ik bekijk het nog eens en druk dan op verzenden. Al snel krijg ik een berichtje terug met zijn adres erin. Ik ga vlug slapen want het is ondertussen al laat.
*volgende dag*
s'Morgens kleed ik me aan, even twijfel ik wat ik aan moet trekken om naar Daan te gaan maar al snel heb ik het perfecte jurkje gevonden. Ik loop naar zijn huis, het is helemaal niet ver. Daar aangekomen bel ik aan en wacht tot Daan de deur opent. "Hey Louis alles goed?" ik wandel naar binnen. "Ja alles gaat goed en met jou?" Hij glimlacht even naar mij en antwoord: "ja met mij ook." We besluiten een film te kijken en Daan loopt even naar beneden om drinken te halen. Als Daan weg is bekijk ik even zijn kamer, het ziet er netjes uit. Al snel hoor ik voetstappen op de trap. Hij lacht naar me en komt met de glazen in zijn handen naast me zitten. Opeens kijkt hij me aan, midden in de film. " Weet je Louis, ik heb nog nooit mijn eerste kus gehad." Verwonderd kijk ik hem aan. " Echt niet? Je zit in een band, je bent lief en ziet er niet slecht uit..." Hij kijkt me even aan, maar kijkt al snel naar de grond. " Dat is toch helemaal niet erg Daan?" Daan kijkt op en zegt: " Toch wel..." Verward staar ik hem aan. "Maar Daan waarom zeg je dit me eigenlijk?" Vlug zegt hij dat we maar verder moeten kijken naar de film. Nadat de film is afgelopen kijk ik Daan terug aan. "Wat is er nu Daan?" zucht ik. "Het is.... misschien kunnen we... je weet wel...." stottert hij. Even denk ik,... maar dat kan hij toch niet bedoelen? Bedoelt hij nu dat wij maar moeten zoenen? Ik kijk hem aan en hij mij. " Je snapt het dus" zegt hij. Ik knik, niet wetende wat ik moet zeggen. "Sorry" Hoor ik Daan dan plots zeggen. "Je hoeft toch geen sorry te zeggen!" Snel kijkt hij weg en even denk ik dat hij begint te blozen, maar dat zal ik wel fout gezien hebben. Voorsichtig draai ik zijn gezicht naar me om, en kijk diep in zijn ogen. " Weet je het zeker, dat je geen eerste kus wilt met liefde ofzo?" Daan zegt niets maar plant heel liefdevol zijn lippen op de mijne. Wat kan hij goed kussen, maar dat mag ik niet denken. We zijn gewoon vrienden en een kus zal dat niet veranderen. Na een tijdje, dat veel langer mocht duren van mij, gaat hij weer achteruit. Hij kijkt me even in de ogen aan en een kleine glimlach komt op zijn gezicht tevoorschijn. "We moeten dit vaker doen." Verbaasd kijk ik hem aan. Meent hij dit nu? Of is dit een grapje? Afwachtend kijkt hij me aan. " Wil je dat dan?" Hij knikt. "Maar dan zijn we niet samen toch?" Alweer zie ik hem knikken. Bedenkelijk staar ik voor me uit. Wil ik dat? Al snel ben ik er achter gekomen dat het antwoord ja is. Hij glimlacht naar me en komt weer dichterbij. Al snel voel ik zijn zachte lippen terug op de mijne. Plots worden we gestoord door de deurbel en langzaam staat Daan op om de deur te openen. Ik hoor stemmen dichterbij komen, ik herken de stem maar al te goed.
Sorry dat het zo lang duurde! Bijna elke keer als ik een nieuw stukje bijna af had, viel quizlet uit, of het internet! Maar, wat vinden jullie ervan?
Reageer (3)
egt super leuk! snel verder, het begint steeds leuker te worden ;p
1 decennium geledensuper leuk snel dooor!!! x
1 decennium geledenAAAAAHHHHHH verder!!!! 12 daagjes <3
1 decennium geleden