Foto bij 034- Ella & Liam

Al benieuwd?
Spijtig dat mij drie trouwste lezeressen op reis zijn e :(


Ella Claire Vanberghe

Ik spring recht en kijk naar mijn kleedje. Ik voel tranen in mijn ogen prikken en maakt aanstalten om weg te lopen. 'Ella...', begint Liam als hij mijn pols vastneemt. 'No Liam. Niall doesn't want me here', ik snuk mijn hand los en loop naar buiten. Daar houd ik een taxi tegen en vraag om me naar Liam zijn huis te brengen. Dat is de enige manier om Liam te hinderen me achterna te komen. Hij zal eerst naar mijn appartement gaan en daarna naar Molly, Elouise en Eleanor.

Liam James Payne

Als Ella wegloopt, kan ik me niet meer inhouden. 'Niall! Why do you hate Ella so much? Do you know what you just did? This is not my best friend Niall!! This is an asshole that I don't know!' Ik besef dat ik nog nooit zo boos ben geworden dat ik begin te schreeuwen. Ik sta ondertussen ook al recht. 'Liam, I... I'm sorry...' 'For what? For hating my girlfriend? For making her cry a several times? For let her ran away?' Hij opent zijn mond maar er komt geen geluid uit. Ik stap woest het restaurant uit en houdt een taxi tegen. Ik zeg Ella's adres en kijk hoe Louis en Harry het restaurant uitlopen en me zien wegrijden. 'Ella?' ik druk nog een paar keer op de bel maar er komt geen reactie. Natuurlijk komt ze niet naar huis want ze weet dat ik haar zowiezo achterna kom. Ik begin te lopen richting centrum. Ik weet het winkeltje zijn waar ze werkt en daarboven woont Molly. Buiten adem druk ik daar op de bel. Een mevrouw opent de deur. 'Is Molly home?' Ze knikt en verlaat de gang. 'Liam?' ik kijk op van mijn schoenen en zie daar een meisje staan van rond mijn leeftijd. 'Is Ella here?' 'No, what's wrong?' 'Do you know where she is? Or where she can be?' 'No, I...' Ik laat haar niet uitspreken en loop de straat uit. Opnieuw houd ik een taxi tegen en vraag dit keer een beetje beleefder om me naar Eleanor te brengen. Ondertussen sms ik Harry voor Elouise's adres. Ook bij Eleanor druk ik ongeduldig op de bel. En een tweede keer, en een derde keer. Daarna wordt de deur opengedaan. 'Liam? What do you do here?' vraagt ze verbaast. Ze weet wat de plannen waren. 'Did you see Ella? Or at laest heard something from her?' 'No, what happenned?' 'To long to tell you. Call me if you hear something from her!' Ze knikt en ik ga weer op zoek naar een taxi. Ik betaal me blauw maar ik moet Ella vinden. Ik betaal snel de chauffeur en sprint naar de deur. Ook hier druk ik een paar keer op de bel. Een meisje van rond onze leeftijd opent de deur. 'Elouise?' 'Yes, aren't you Liam?' 'Yes... Did you see or hear something from Ella?' 'Wasn't she with you and the boys?' 'Yes but it's a long story. Let Harry know something if she lets you know something.' 'Okay!' Ik begin moedeloos te worden en bel Louis op. 'Do you hear something?' .... 'Not at her house, not with Molly, Eleanor or Elouise. Where can she be, Lou?' ... 'How long has she gone?' ... 'Is it an hour ago?' .... 'Lou, that's amazing!' Ik leg neer en begin te lopen. Ik heb geen geld meer dus een taxi is geen optie. 'Mom?' Ik ben buiten adem maar ga wel op snel tempo op zoek naar mijn moeder. 'Liam? Ella came here twice.' 'Twice?' 'Yes, first to be sure you wouldn't find her and the second time to give me this, so I could give it to you.' Ze geef me een sleutel. De sleutel van haar appartement. Dit kan geen waar zijn! Ik loop het huis uit en sprint naar Ella's appartement. Please Ella, please!

Reageer (3)

  • LeLouisx3

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    1 decennium geleden
  • Merry10002Xx

    omg!!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Omg !!!!! Please snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen