Foto bij Allison Greendale ~2

'Het concert was echt geweldig!' Schreeuwt Sam terwijl ze op mijn bed springt. 'Hé, ga jij maar lekker op je eigen bed springen.' schreeuw ik. Sam zou vanavond bij mij slapen, omdat we niet precies wisten hoe laat we thuis zouden komen van het concert van One Direction. Tijdens het concert hebben we de longen al uit ons lijf gezongen op de eerste rij, en alsof dat nog niet genoeg was gingen we in de auto onderweg naar huis ook nog mee blèren met de cd. Hoe kan het dan dat Sam nog zoveel energie heeft?
'...En Harry zag er zo goed uit' Hoor ik Sam zeggen. Harry is haar favoriet en ze heeft plechtig belooft dat ze hoe dan ook met hem zou trouwen. Nou dat zullen we nog wel eens zien.
'Ik zag dat Harry naar jou keek.' Zegt Sam plots. 'Echt? Vertel.' Ik had het zelf natuurlijk nog niet gemerkt , maar Sam kijkt van begin tot het eind van het concert naar Harry. 'Nou hij keek dus naar je. Hij zag je denk ik wel zitten.' 'Ja vast! Ik beloof je dat als ik Harry ooit om mijn nek krijg, ik hem regelrecht doorstuur naar jou.'
'En hoe zag Louis eruit?' Ik kijk haar met een vreemd gezicht aan. 'Hoezo?' 'Nou je weet wel, zat zijn haar wel goed? Had hij leuke kleren aan? Heeft hij...' 'Jaja, hij was heel leuk enzo...' Harry is de favoriet van Sam, maar Louis die van mij.
'Vertel eens wat meer...'Ik zie hoe opdringerig Sam is. 'Nou eeh, zijn haar zag er heel sexy uit. En hij zong heel goed. En met zijn kleren was ook niks mis. Hij had trouwens Een rode broek met een gestreept short en bretels aan, net als ik.'
Ik loop naar de spiegel in mijn kamer en haal mijn make-up van mijn gezicht. 'Honger!' Klinkt er uit de mond van Sam. 'ik ga even wat chips van beneden halen.' En niet veel later is ze verdwenen. Ik pak een borstel en kam de vele klitten uit mijn haar. Als ik daar mee klaar ben kijk ik naar de muur van mijn kamer. Ik zie tussen de vele posters een van Louis. Ik kijk naar zijn mooie lichaam, zijn wilde haren en zijn gevormde gezicht. Kon ik maar even bij hem zijn.
'Betrapt!' Ik draai me met een ruk om en zie dat Sam in de deuropening staat met een zak chips en nootjes. 'Sem! Je liet me schrikken. Doe dat nooit meer.' De schaamte kruipt over mijn rug heen. Ze heeft een glimlach op haar gezicht. 'Natuurlijk niet!' Zegt ze en ze geeft me een sarcastische knipoog.
'Ik haal de cola nog even. Niks vreemds doen als ik weg ben' En opnieuw is Sam weg. Ik denk terug aan het concert. Aan hoe Louis zong, aan hoe hij gek danste, en aan hoe hij het podium weer verlaatte. Ik laat me zakken op mijn bed en fantaseer over het concert. Het was echt geweldig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen